Lucrările pentru construirea pasajului de la Popești -Leordeni (Oltenița) pe Centura București Sud avansează conform graficului, stadiul fizic de execuție a depășit 40 %, iar cel mai scump sens giratoriu care se construiește în România ar urma să fie deschis până la sfârșitul anului, conform promisiunilor oficialilor din Ministerul Transporturilor. Contractul pentru proiectarea și execuția pasajului de la Popești -Leordeni a fost semnat în vara anului 2019 cu Itinera Spa, (constructor din Italia) pentru 169 milioane lei, lucrările au început în vara anului 2020 și trebuie terminate în septembrie 2022, deschiderea pasajului însemnând practic și ridicarea restricțiilor de circulație din zona intersecției cu DN 4. Cele mai noi imagini publicate pe canalul You Tube Ivașca Ionuț surprind lucrările pentru asamblarea tablierului metalic la sol, dar și noua sistematizare de circulație necesară pentru devierea traficului în zona șantierului
https://www.youtube.com/watch?v=_PzOjdX6l7A
Pe Centura București Sud, cel mai avansat sens giratoriu suspendat este cel de la Domnești (aprox. 60 % stadiu fizic) și estimarea de deschidere în această toamnă în timp ce pasajul de la Berceni a ajuns la 45 %. Cel mai întârziat șantier este la Cernica inclus în programul pentru modernizarea și lărgirea Centurii București Nord între DN 2 – A 2 pe aprox. 11 kilometri, unde mobilizarea constructorului Tirrena Scavi este insuficiantă.
Două sensuri giratorii suspendate sunt deschise circulației pe drumurile din România : la Blejoi lângă Ploiești ( inaugurat cu fanfară în 2016) respectiv la Poiana, pe Autostrada A 4 lângă Constanța (deschis pe 27 ianuarie 2022).