BMW: Problemele privind aprovizionarea cu semiconductori ar putea dura până în 2023

masini, bmw Sursa foto: Pexels

Problemele în aprovizionarea cu semiconductori ar putea să afecteze industria auto şi în 2023, a declarat directorul general al constructorului auto german BMW, Oliver Zipse, într-un interviu publicat luni în cotidianul elveţian Neue Zuercher Zeitung (NZZ), transmite Reuters, citat de Agerpres.

„Suntem în continuare în mijlocul crizei semiconductorilor. Mă aştept să vedem unele îmbunătăţiri cel mai târziu anul următor, dar ne vom confrunta în continuare cu un deficit fundamental în 2023″, a spus Oliver Zipse.

Declaraţiile de luni ale lui Zipse oferă o perspectivă mai pesimistă decât cea evocată anterior de producătorul auto german de automobile premium. În conferinţa organizată la mijlocul lunii martie, pentru anunţarea rezultatelor pe anul 2021, BMW estima că criza semiconductorilor se va prelungi până în 2022.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Cu toate acestea, şeful BMW este mai optimist decât Arno Antlitz, directorul financiar de la rivalul Volkswagen, care sâmbătă a declarat că nu se aşteaptă ca oferta să poată ţină pasul cu cererea până în 2024. Într-un interviu pentru cotidianul german Borsen-Zeitung, acesta a spus că blocajele de aprovizionare vor începe să se diminueze la finele acestui an, iar în 2013 producţia va reveni la nivelul din 2019, însă, cu toate acestea, nu va fi suficient pentru a ţine pasul cu cererea crescută pentru semiconductori.

Lipsa de cipuri a condus la probleme în producţia şi livrarea de noi automobile, ceea ce la rândul său a avut un efect asupra preţurilor automobilelor second-hand, în contextul în care oamenii s-au îndreptat spre piaţa automobilelor de ocazie în loc să aştepte mai mult pentru un automobil nou.