Renault a prezentat joi un “concept car” ce ar urma să funcţioneze pe baterie pe distanţe scurte şi pe hidrogen pentru cursele pe distanţe mai mari, în contextul în care constructorul auto francez vrea să recupereze decalajul faţă de rivali în cursa spre mobilitatea curată, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Proprietarul Dacia a precizat că noul automobil, denumit “Scenic Vision”, nu va fi disponibil la comercializare înainte de 2030-2032, însă o versiune complet electrică va apărea pe piaţă în 2024.

Chiar dacă vehiculul va relua numele celebrului monovolum de familie, din care Renault a vândut cinci milioane de exemplare de-a lungul unui sfert de secol, silueta sa va fi cea a unui SUV, care permite un mod de condus mai sportiv. Cu aproximativ zece centimetri mai înalt decât Meganul electric, noul Scenic este un crossover coupe conform versiunii “concept” dezvăluită joi.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Viitorul vehicul ar urma să aibă o amprentă de carbon cu 75% mai mică decât vehiculele electrice convenţionale pentru că va utiliza în principal materiale reciclate şi o baterie mai mică, a precizat Renault.

Dezvăluirea acestui concept vine într-un moment în care Renault are în vedere separarea operaţiunilor din domeniul vehiculelor electrice şi înfiinţarea unei a doua entităţi care se va concentra pe motoarele cu combustie internă şi care va avea sediul în afara Franţei.