Autostrada A7 Ploiești – Buzău: CNAIR a semnat contractul pentru execuția lotului 1 Ploiești – Mizil (21 km)

Ploiești -Buzău

UPDATE Compania de Drumuri a semnat joi dimineață contractul pentru execuția lotului 1 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, al doilea contract semnat din cele 13 loturi ale întregului proiect A7 Ploiești – Pașcani. Contractul a fost parafat la Guvern cu asocierea Pizzarotti – Retter pentru 1,4 miliarde lei, finanțare prin PNRR și 20 de luni durată de execuție.

UPDATE Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a declarat: „Mă aștept ca, cât mai rapid, cei care au câștigat să înceapă să lucreze efectiv în teren. Pot să fac și o atenționare: Să vă țineți de termenele contractelor astfel încât toate lucrurile să meargă așa cum trebuie […] Vorbim de al doilea contract semnat în decurs de 10 zile, două din 13. Ținta ca toate cele 13 contracte pe A7 de la Ploiești la Pașcani să fie semnate până la sfârșitul anului 2022, deși bornele din PNRR în ceea ce privește A7 sunt până la sfârșitul anului 2023. Lucrurile pot fi făcute înainte, asta este ținta pe care colegii mei de la CNAIR o știu”.

Știrea inițială

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Primul contract semnat pentru proiectul A7 a fost lotul de mijloc Mizil – Pietroasele, pe secțiunea Ploiești – Buzău, în timp ce pentru lotul 3 se așteaptă o decizie a Curții de Apel București.

Inițial, pentru lotul 1, CNAIR îi desemnase câștigători pe românii de la Bog Art, dar compania nu a depus toate actele necesare și a fost anunțat al doilea constructor, asocierea Pizzarotti – Retter. Contractul poate fi semnat după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins contestația Nurol care cerea reevaluarea ofertelor.

Lotul 1 Dumbrava-Mizil km 0+000 – km 21+000 are o lungime de 21 km și include construcția a 14 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 550 m. Durata de execuție a contractului este de 20 de luni. Perioada de garanție a lucrărilor, ofertată conform factorului de evaluare, este de 10 ani”, a transmis CNAIR

Tronsonul Ploieşti – Buzău, în cifre:

Întregul sector Ploiești – Buzău al A7 (Autostrada Moldova) are o lungime totală de 63,25 km și o valoare estimată de construcție de 4,3 miliarde lei, alocați prin PNRR.

Lungime – 63 km;

– 6 noduri rutiere;

– 160 de ha de perdele forestiere;

– 42 de poduri + pasaje;

– 4 spații de servicii moderne, dotate și cu stații de încărcare electrice.

Lotul 1, A7 (Dumbrava – Mizil)

Pe cei 21 de km ai Tronsonului 1 – Dumbrava (Autostrada București – Ploiești) – Mizil (DJ 100C) vor fi construite 15 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și un centru de întreținere și monitorizare.

Lotul 2, A7 (Mizil – Pietroasele)

Proiectul vizează ca pe cei 28,35 de km ai Tronsonului 2 Mizil (DJ 100C) – Pietroasele (DJ 203G) să fie construite 20 de poduri și pasaje, 2 noduri rutiere și 2 spații de servicii.

Lotul 3, A7 (Pietroasele – Municipiul Buzău)

Pe cei 13,9 km ai Tronsonului 3 Pietroasele (DJ 203G) – Municipiul Buzău (DN 2B) vor fi ridicate 7 poduri și pasaje, 2 noduri rutiere, un centru de întreținere și 2 spații de servicii.

Pentru secțiunea Bacău – Pașcani, licitația ar putea fi lansată în aproximativ o lună, dar pentru cel mai întârziat tronson, Focșani – Bacău, estimarea este pentru sfârșitul verii. Ministrul Sorin Grindeanu a cerut CNAIR să semneze contractele pentru toate cele 13 loturi până la sfârșitul anului, evident o misiune imposibilă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Nu se poate!!! Fără Drulă???? Mai face România ceva daca nu e Drulă ministru? Nu pot să cred!!! Măcar un ONG?!?

    • Inca un PSD-ist total tai m pit ? Pai toate “hartiile” pentru Tronsonul Ploiesti – Buzau – inclusiv OFERTELE PRIMITE erau la dispozitia CNAIR si Min Transporturilor din Nov. 2021 !!!! Grindeau + “cohorta de impostori (bine platiti si TOTAL INCOMPETENTI – ca tov. menistru Grinda !) abia acum – dupa mai mult de JUMATATE DE AN au semnat contractul pentru NUMAI 21 KM ! SI K KTIR Grindene ! Mars la gainarii – numiri in posturi bine platita a NEAMURILOR (proaste) – publicari de “carti fantoma” si a;te “mari si mici GAINARII” ! cU IMBECI LUL ASTA VOM PIERDE multi bani europeni ! dOM. pRIM mINISTRU ! aFARA CU INCOMPETENTUL !
      sI TU”IONUT MIC SI TEM BEL” chiar nu vezi uriasele diferente intre Drula CARE A LUCRAT EFECTIF si EFICIENT si acest IMBECIL – PUNGAS – MINCINOS si TOTAL INCOMPETENT ? dECI ESTI …. “pe afara” de subiect ! pro ta lau pus sa posteze prostii !

  2. Alo?
    Tov. Grindeanu,
    Te auzi ?
    “deși bornele din PNRR în ceea ce privește A7 sunt până la sfârșitul anului 2023”
    Ce inseamna asta?
    Superficialitate,
    Devalmaşie,
    Neimplicare si ignoranta!
    Atat puteti!
    Trageti de timp cat Romania are nevoie Urgenta de autostrazi ca de aer!
    Mor romanii pe “autostrazile” voastre!
    Si va cad podurile de piatra pline de şpăgi!
    Cand or incepe sa cada podurile din Caras Severin Neasfaltat de liberalu’ ce mai zici?😡

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.