Grindeanu insistă cu legătura completă Craiova-București-Constanța până la sfârșitul anului viitor. Loturile Tirrena Scavi pe Drumul Expres Craiova -Pitești și Aktor pe Autostrada București Sud sunt mult în urma graficului

A0 Aktor

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu susține că la sfârșitul anului viitor va fi asigurată legătura completă pe autostradă între Pitești-București și Constanța, implicit finalizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii de Centură A 0 București Sud, unul dintre cele mai întârziate șantiere din România. Nu este prima promisiune pentru circulația ,,cap -coadă” între Craiova, București și Constanța, după ce în primăvară, pe 23 mai, când lotul Aktor era la doar 9 % dădea asigurări în acest sens (detalii aici). Pentru asigurarea legăturii complete între Craiova și Constanța așa cum promitea ministrul în mai este obligatorie deblocarea șantierului Tirrena Scavi pe primul lot al Drumului Expres Craiova-Pitești, acum la 52 % stadiu fizic de execuție și un ritm infernal pe șantier în 2023 pentru a recupera întârzierea uriașă, ceea ce este aproape imposibil cu acest constructor. În plus, în octombrie-noiembrie, CNAIR va lua în analiză posibilitatea rezilierii contractului, în cazul celui de-al treilea certificat negativ. Spre comparație, pentru a ilustra un ritm bun pe șantier, pe Lotul 1 de pe A 0 Sud unde lucrează Alsim Alarko (Turcia) avansul în perioada mai-iulie a fost de 10 % (detalii aici)

Pe Autostrada A 0 București Sud, de la sfârșitul lunii mai și până în prezent, grecii de la Aktor au reușit să avanseze cu un procent, până la 9,95 % conform raportării oficiale a CNAIR, iar cu o mobilizare atât de redusă șansele de termina lucrările pe cei 18 kilometri fiind aproape de zero.

Într-un interviu la Prima TV, ministrul Grindeanu a recunoscut întârzierile majore de pe Lotul Aktor, dar a spus că monitorizează situația : ,,E foarte importantă Autostrada A 0. Pe varianta sudică, pe două dintre cele trei loturi lucrurile merg foarte bine. Sunt focusat pe Lotul 3 pentru că, îmi doresc ca anul viitor pe A 0, pentru că acesta este termenul, să se poată circula de la un capăt la altul. Adică, dacă cineva vine de la Pitești și merge spre Constanța, la mare, folosește această variantă de autostradă fără întreruperi. Pe unul din loturi, (n.r Lotul Aktor) ritmul nu e ce trebuie și ….deja am emis un certificat negativ, eu sper să-și intre în ritm constructorul” a transmis Grindeanu.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Este inexplicabila atitudinea ministrului transporturilor vizavi de constructorul italian care de un an de zile nu mișcă nimic pe tronsonul 1 al drumului expres Craiova Pitești! De atâția ani de când se fac ca lucrează, italieni ar fi trebuit sa termine și dacă lucrau cu roabe și cazmele. Așteptarea înseamnă timp și bani pierduți.

  2. Întârzierile suntvdatorate, cumva, de finanțări? Dacă da, tov. Grideanu este direct răspunzător. Dacă nu, tov Grindeanu aturi de CNADR ca beneficiar direct, pentru ca nu iau masurile necesare impunerii respectării contractelor, inclusiv termenelor de executie. ADICA MANAGEMENT DEFECTOS.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.