CFR Infrastructură a primit oferte doar de la constructorul Selina (Drum Asfalt) la contractul pentru reparații rapide pe linia de tren Jibou-Carei. Sunt patru loturi cu o lungime totală de aprox. 15 kilometri și o valoare a lucrărilor de 78 de milioane lei. Intervențiile de tip ,,quick wins” se fac pentru eliminarea restricțiilor de viteză și revenirea la viteza proiectată a liniei ( în general 120 km/h), iar finanțarea este asigurată din PNRR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

,,Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru Proiecte tip Quick Wins – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii”, pe linia 412 Jibou – Carei (4 loturi). În cadrul procedurii, un singur agent economic – DRUM ASFALT SRL – a depus oferte pentru cele 4 loturi, aferente liniei CF Jibou – Carei:

– Lot 1 – km 8+540 – km 9+760 (fir I), km 8+497 – km 9+800 (fir II)

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

 – Lot 2 – km 15+280 – km 16+800 (fir I și II)

 – Lot 3 – km 16+800 – km 21+900 (fir I)

 – Lot 4 – km 21+900 – km 23+550 (fir I și II)

În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante. Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză, eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări, creșterea eficienței activității de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați și maximizarea gradului de siguranță.” a transmis CFR Infrastructură.

Tot Selina a fost singurul constructor care a depus oferte la contractul de 263 de milioane lei pentru reparații pe M 300 Brașov -Cluj Napoca, secțiunea de 35 km. Teiuș-Aiud-Unirea ( detalii aici). Certificatul negativ primit de la Compania de Drumuri după rezilierea contractului pentru lotul Chiribiș-Biharia pe Autostrada Transilvania nu influențează procedura de achiziții CFR Infrastructură.