Autostrada București Nord: Stadiul lucrărilor este de 17,6% pe lotul 4 Pantelimon-Glina/ Tronsonul trebuie inaugurat în octombrie 2025

Autostrada A 0 București Nord lot 2 UMB ASCORO

Stadiul fizic al lucrărilor pe lotul 4 (Pantelimon-Glina) al Autostrăzii Bucureşti (A0) Nord a ajuns la 17,61%, potrivit unui anunț al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Durata contractului realizat de constructorul UMB (Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL) este de 30 de luni (12 luni proiectare, 18 luni execuție), în valoare totală de 312 milioane lei, finanțat din Programul Transport (PT).

„Lucrările pe primii kilometri ai Lotului 4 (Pantelimon- Glina) ai A0 Nord avansează. În doar 4 luni, constructorul a ajuns la un stadiu fizic de 17,61% în pofida restricționărilor impuse de Acordul de Mediu privind etapele desfășurării lucrărilor”, transmite CNAIR într-un mesaj publicat pe pagina sa de Facebook.

Compania de Drumuri anunță că defrișarea pădurii de la Cernica va începe luna viitoare, iar lucrările din zona lacului Cernica vor începe abia în noiembrie 2024 întrucât Acordul de Mediu limitează lucrările în lac pentru perioada noiembrie 2024 – martie 2025.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Constructorul are mobilizați în teren 155 de muncitori și 28 de utilaje, care execută următoarele lucrări:

– Armare, cofrare și betonare radiere pilă și elevații culee la pasajul peste CF de la km. 51+077;

– Relocări/deviere conducte gaze și cabluri telecomunicații.

Asociației Pro Infrastructură (API) transmitea în luna iunie că UMB abia se dezmeticește pe lotul 4 al Autostrăzii A0 Nord între A2 (Cernica) și DN3 (Pantelimon) pe care trebuie să-l livreze în octombrie 2025. Asociația spune că lucrările sunt într-un stadiu cvasi-incipient. „Avem un pod neatins, lung cât două zile de post (1,2 km) peste Lacul Cernica, plus un pasaj sănătos peste calea ferată, acesta din urmă fiind autorizat din aprilie 2023 dar care încă este la nivel de fundații”.

Lotul 4 Cernica/Pantelimon-A 2 :

–Pasaj peste calea ferată București Sud – Oltenița (km 51+077), care are o lungime de 504 m

–Pod pe autostradă peste Lacul Cernica care are o lungime de 1274 m

Lotul 4 Nord al A0 are o lungime de 4,47 km, iar traseul acestuia se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DN3 și începutul nodului rutier A2 (București-Constanța), pe raza localităţilor Pantelimon și Cernica. După ce Autostrada Bucureștiului intersectează DN3 la km 47+550, traseul acesteia se continuă ocolind proprietatea Mănăstirii Cernica, intersectează DJ301 și apoi traversează Lacul Cernica.

Lotul 4 continuă primul lot al A 0 Sud (lotul Alsim Alarko care se deschide la sfârșitul verii) și se va conecta la Pantelimon cu lotul 3 Nord pe care îl vor construi chinezii de la CCECC.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: