Autostrada Transilvania: CNAIR vrea servicii de pază și patrulare pe lotul deschis în septembrie între Suplacu de Barcău și Nușfalău

Autostrada Suplacu de Barcău Nușfalău

Compania de Drumuri achiziționează servicii de pază și patrulare pentru lotul Nușfalău-Suplacu de Barcău inaugurat în septembrie pe Autostrada Transilvania. Lotul construit de Nurol (Turcia) are o lungime de 14 kilometri și este prima autostradă din județul Sălaj (descărcarea fiind la Marca, în lipsa conexiunii cu lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, în contestații).

CNAIR a scos la licitație un acord-cadru pentru o perioadă de 2 ani și o valoare de 1,8 milioane lei pentru servicii de pază punct fix și patrulare 24 h/24.

,,A3 subsectiunea Nusfalau – Suplacu de Barcau km 66 + 500 – km 80 + 054 si punct de sprijin NUSFALAU , KM 67+300 CALEA I. Asigurare pază patrimoniu prin patrulare si posturi fixe pe Autostrada: A3 subsectiunea Nusfalau – Suplacu de Barcau km 66 + 500 – km 80 + 054, ACORD CADRU- 2 ANI. Valoarea estimata a acordului cadru: Valoarea maxima a acordului cadru este de 1.786.969,92lei fara TVA Valoarea minima a acordului cadru este de 1.306.921,92 lei fara TVA, Cantitatile minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini. ” -SEAP. Potrivit caietului de sarcini, paza la punctul fix cu un echipaj/un agent, iar pentru patrulare, CNAIR solicită un echipaj, conducător auto și agent cu o mașină disponibilă non-stop plus autoturism rezervă.

Lotul Suplacu de Barcău – Nușfalău de pe Autostrada Transilvania este prima inaugurare de autostradă din 2023, iar cu acest tronson de 13 kilometri România a depășit borna de 1.000 de kilometri de autostradă și drum expres în circulație, rețeaua având înainte de inaugurare 991 kilometri.

„Atingem și depășim borna de 1.000 kilometri de drum de mare viteză în România. După deschiderea circulației pe Secțiunea Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km) a Autostrăzii Transilvania lungimea drumurilor de mare viteză (autostradă și drum expres) va ajunge la 1004 km. Antreprenorul turc, Nurol Insaat Ve Ticaret SA, a construit și proiectat acest sector de autostradă în 2 ani. Contractul finanțat prin Programul Transport (Programul Transport) a avut o valoare de 384,14 milioane de lei (fără TVA)”, afirmă Cristian Pistol.

Lotul Nurol, Nușfalău – Suplacu de Barcău, începe de la nodul rutier Nușfalău, legătura cu DN 1 H, și se termină într-o descărcare provizorie la Marca, la limita dintre județele Sălaj și Bihor. La capătul dinspre Cluj, sunt depuse oferte pentru Lotul cu tunelul Meseș Poarta Sălajului – Nușfalău, iar pentru lotul dinspre Oradea/Borș Suplacu de Barcău – Chiribiș (26 km) Erbașu este contestat la CNSC de Precon și Nurol.




 

Comentarii

  1. Am mers pe varianta minima: o luna de patrulare inseamna 54.000 lei, adica 1800 lei pe zi. O ghereta costa vreo 3-5000 lei; o masina costa 1000-1500 lei pe luna leasing, doi agarici te costa 9000(14000)lei/luna; benzina pe luna, la 2000km zilnic te costa 21000 lei. Total: 1500+14000+21000+210(ghereta pe luna)= 36710 ron. Adica minim 18,000ron profit.
    Unde ma inscriu la licitatie? Sau e doar o mascarada, castigatorul se stie de fapt?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *