Curtea de Apel București a amânat cu o lună, până pe 13 martie 2024 decizia la contestația constructorului Nurol (Turcia) pentru Suplacu de Barcău-Chiribiș de pe Autostrada Transilvania (A 3) contractul fiind semnat încă din noiembrie 2023 cu firma Construcții Erbașu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Contestația Nurol a fost depusă încă de la sfârșitul lunii noiembrie 2023, dar Curtea de Apel București a stabilit de-abia în ianuarie termen de judecată pentru miercuri, 14 februarie 2024 după cum Economedia a explicat aici.

,,Ora estimata: 9:00/Complet: 10-Completul 1 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scurt: Amână cauza pentru a se lua cunoştinţă de întâmpinare. Document: Încheiere de şedinţă    14.02.2024″ se arată în decizia CAB.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Curtea de Apel București a ,,întors” în urmă cu doar câteva zile un contract deja semnat cu PESA (Polonia) pentru 20 de trenuri de lung parcurs după o contestație Alstom, iar în 2020 contractul cu UMB pentru lotul 4 al Drumului Expres Craiova-Pitești. Erbașu ar urma să înceapă proiectarea lotului de 26 km. din 15 martie, conform ordinului pe care l-a dat CNAIR. Nurol a finalizat în 2023, cu o întârziere de câteva luni lotul de 14 km. dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău și va semna contractul pentru primul lot al Autostrăzii Unirii (A 8) Târgu Mureș-Miercurea Nirajului.

Compania de Drumuri a emis ordinul pentru începerea etapei de proiectare a lotului Suplacu de Barcău -Chiribiș pe Autostrada Transilvania cu data de 15 martie 2024, lotul de 26 de kilometri din județul Bihor fiind primul contract pentru o autostradă atribuit constructorului Erbașu. Contractul pentru proiectarea lotului Suplacu de Barcău-Chiribiș a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie 2023 pentru o ofertă de 884 milioane lei și o durată de 24 de luni, 6 pentru proiectare și 18 luni pentru lucrări. De la Chiribiș la Biharia,  pe următorul lot CNAIR ar putea semna contractul cu Precon, dar atribuirea este îngreunată de procesele pe rol cu Trameco după cum Economedia a explicat aici.

Dacă Erbașu respectă termenele, iar CNAIR avizează documentația tehnică, atunci organizarea de șantier poate începe în septembrie-octombrie : ,,Pe data de 15 martie vor începe lucrările pentru proiectarea și execuția Secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș, a Autostrăzii Transilvania ! Pentru finalizarea construcției celor 26,35 km Antreprenorul român (Construcții Erbașu SA) are la dispoziție 24 de luni (6 luni proiectare și 18 luni execuție lucrări). Contractul în valoare de 884,12 milioane de lei, fără TVA (finanțat prin PT ), a fost semnat în luna noiembrie a anului trecut. Pe traseul secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău -Chiribiș se vor construi inclusiv 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte.” a transmis pe 12 ianuarie, șeful CNAIR, Cristian Pistol.