Blidar, patronul Astra Arad : cei care au făcut caietul de sarcini cu dedicație pentru tramvaie turcești sunt și acum în comisia de recepție de la Primăria Capitalei/Viceprimar : tramvaiele nu au nicio problemă

Astra Probe București

Primăria Capitalei a efectuat noi teste pentru tramvaiele noi cumpărate de la Arad, de această dată în prezența președintelui Astra Arad, Valer Blidar care a lansat noi acuzații la adresa fostei administrații care a favorizat un producător din Turcia, neregulă confirmată chiar de Curtea de Apel și penalizată cu 10 % din contractul cu fonduri europene, după cum Economedia a scris aici. Noul termen estimat pentru punerea în circulație pe linia 41 este sfârșitul lunii, conform declarațiilor Primarului General, Nicușor Dan.

În noaptea de miercuri spre joi, tramvaiele de la Arad au fost supuse unor noi probe de anduranță pe linia 41, potrivit TVR Info, iar Blidar a acuzat blocajul din comisia de recepție care a întârziat aprobarea pentru introducerea în circulație a tramvaielor noi. Din iunie și până în prezent, Astra a livrat 12 tramvaie noi din contractul de 100 de unități : ,,Cei care au întocmit caietul de sarcini special pentru turci…ca să fie clar…tot ei sunt și în comisia de evaluare și îi întâlnim acum în comisia de recepție, deci oameni care s-au situat de la început împotriva Astra.” – a declarat Blidar. Anterior, patronul Astra o acuzase pe Gabriela Firea că încearcă să blocheze recepția (detalii aici).

Probele tehnice s-au finalizat a declarat și viceprimarul Capitalei, Stelian Bujduveanu (n.r responsabil cu domeniul transportului și infrastructurii) : ,,Nu este nicio problemă. Suntem în procedură de recepție, comisia se întrunește periodic. Probele tehnice au fost finalizate. După ce avem procesul final de recepție, ca la orice achiziție putem să le dăm oficial bucureștenilor”.

Din comisia de recepție fac parte specialiști din PMB, STB, TPBI și Autoritatea Feroviară Română. Una dintre problemele care a întârziat recepția tramvaielor noi a fost puterea motoarelor după cum Economedia a dezvăluit în exclusivitate. Rămâne de văzut dacă va fi acceptată recepția finală fără a fi nevoie de o reomologare așa cum s-a solicitat în Comisia de Recepție.

 

Comentarii

  1. Daca producatorul motorului spune si nu pe vorbe ca motorul este OK care este problema ? Avem un in toat comisiile de receptie de peste tot dar mai ales la mijloace de transport o gramada de bagatori de seama care stau contra daca nu le- iesit ce au vrut ei. Iar disperata ( ca asta este cuvantul ) de Gabriela Firea intrece orice regula normala. Femeia asta si in groapa o sa vrea sa fie Primar .

  2. Tramvaie turcești ce calitate la fel ca și autobuzele tot turcești care sunt vai mama lor și cu ce preț cunparate și cât costă întreținerea lor,cunparate de Firea marea primărita, ciaiganca asta se crede la antena 1 când ne umplea capul cu minciuni . Alo achizițiile publice se fac calitate preț și mai ales interes național dezvoltarea industrie locale și a lacurilor de muncă.

  3. Sunt foarte in regula, decat ca a trebuit sa schimbe toate statiile pe unde vor circula ca sa nu ia semafoare la plimbare cu oglinda si ca pe anumite curbe se freaca un tramvai de altul conform vatmanilor. Ce mananca rahat ca i-a pus comisia bete in roate? Nu e la primarie bunul lui prieten Nic zis si Usor care i-a cumparat chinezariile pe care nu le vrea nimeni?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *