Blocaj pe Autostrada Moldovei, Ploiești – Buzău: Danlin câștigă contestația la Curtea de Apel București. CNAIR obligată să reevalueze oferta turcilor de la Nurol

Ploiești -Buzău

Contractul pentru execuția lotului 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău nu poate fi semnat cu turcii de la Nurol după ce Curtea de Apel București a admis, în parte, contestația constructorului Danlin din județul Neamț. Decizia este definitivă, iar Compania de Drumuri este obligată să reevalueze oferta Nurol, arată soluția instanței pe care a consultat-o Economedia.

Lotul 3 Pietroasele – Buzău are o lungime de 14 kilometri, iar la un an și jumătate de la lansarea licitației pentru execuție este la a doua „trecere” pe la Curtea de Apel: prima a fost la desemnarea Selina – Trameco, iar acum la contestația Danlin XXL împotriva turcilor de la Nurol. Danlin XXL este constructorul care a depus contestații (la CNSC) și pentru cele trei loturi ale secțiunii Bacău-Pașcani

„Solutia pe scurt: Respinge excepţia inadmisibilităţii invocată de intimata asocierea DANLIN XXL-HZDROSTROZ AD-VDH AD prin lider al ASOCIERII DANLIN XXL SRL. Respinge plângerea formulată de intimata CNAIR ca nefondată. Admite plângerea formulată de petenta ASOCIEREA DANLIN XXL-HZDROSTROZ AD-VDH AD PRIN LIDER AL ASOCIERII DANLIN XXL SRL: Anulează în parte adresa de comunicare a rezultatului procedurii şi raportul procedurii de atribuire nr. 24/13710/27.10.2022 în partea referitoare la reevaluarea ofertei depuse de asocierea NUROL INSAAT VE TICARET AS-MAKZOL INSAAT SANAZII TURIZM VE TICARET AS-prin lider al asocierii, NUROL INSAAT VE TICARET AS, cu privire la îndeplinirea cerinţei „…însoţite de documentele edificatoare depuse în justificarea acoperirii diferenţei maxime dintre cele două curbe S” din Anexa 5 Formularul 7C. Dispune reevaluarea ofertei depuse de asocierea NURIL INSAAT VE TICARET AS-MAKROL INSAAT SANZII TUZIM VE TICARET AS-prin lider al asocierii, NUROL INSAAT VE TICARET AS cu privire la îndeplinirea cerinţei „…însoţite de documentele edificatoare depuse în justificarea acoperirii diferenţei maxime dintre cele două curbe S” din Anexa 5 Formularul 7C. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă. Pronunţată azi 25.01.2023 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Document: Hotarâre  168/2023  25.01.2023”, arată decizia CAB.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Am desemnat astăzi un nou câștigător pentru construcția Lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău (13,9 km) ! Lotul Pietroasele-Municipiul Buzău a fost atribuit Asocierii de constructori turci NUROL INŞAAT VE TICARET ANONIM ŞIRKETI (LIDER DE ASOCIERE) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. la valoarea de 1,093 miliarde de lei (fără TVA), după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor ( în conformitate cu dispozițiile CNSC și ale Curții de Apel București). Dacă nu vor fi depuse contestații, vom putea semna contractul finanțat prin PNRR peste 10 zile. După semnarea contractului pentru acest lot care face parte din A7, lucrările care includ 8 poduri și un pasaj (1,26 km), trebuie finalizate în 20 de luni”, transmitea Cristian Pistol, șeful CNAIR, în octombrie 2022.

Lotul 2 al Autostrăzii Ploiești – Buzău unde lucrează asocierea bulgaro-română Trace – Coni a ajuns la 11% stadiu fizic de execuție, pe șantier fiind mobilizați 250 de drumari cu 180 de utilaje, iar lotul 1, unde lucrează asocierea Pizzarotti -Retter, la doar 4 %, mobilizarea fiind insuficientă dar pe traseu sunt și 4 situri arheologice care au îngreunat lucrările (detalii aici).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Asa băieți!
    Darlin necastigator contesta orice licitație!
    Asadar CNAIR, reevalueaza!
    Pas cu pas incompetetilor!
    😵
    CNAIR moartea autostrăzilor!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.