Boeing le-a spus furnizorilor că amână cu trei luni o etapă cheie de producţie pentru familia sa de avioane 737, au declarat două surse din industrie, deoarece continuă să se lupte cu o criză care afectează producţia, transmite Reuters, potrivit News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Un nou program al furnizorilor Boeing comunicat industriei prevede ca producţia de avioane 737 trebuie să ajungă la 42 pe lună în septembrie, comparativ cu ţinta anterioară de a atinge această producţie în iunie, au spus sursele.

Boeing nu a fost disponibil imediat pentru comentarii.

Producţia de avioane Boeing a încetinit brusc în faţa controlului sporit din partea autorităţilor de reglementare, companiilor aeriene şi parlamentarilor, în urma unui incident din ianuarie, când un panou de uşă al unui avion nou al Alaska Airlines s-a desprins în timp ce se afla în aer.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Programul principal al furnizorilor Boeing stabileşte aşteptările pentru momentul în care furnizorii ar trebui să fie la o anumită rată de producţie.

Analiştii spun că nu reflectă neapărat producţia reală care a rămas în urmă din cauza unui amestec între controlul autorităţilor de reglementare şi constrângeri de aprovizionare. Cu toate acestea, decizia Boeing de a amâna ţinta este un indiciu că se aşteaptă că presiunile de aprovizionare nu se vor reduce.

Rivalul Airbus, cel mai mare producător de avioane din lume, se pregăteşte, de asemenea, pentru o întrerupere constantă a producţiei, pe termen scurt, pe fondul penuriei de piese şi forţei de muncă, a informat Reuters luna trecută.

Noul program al furnizorilor Boeing prevede ca producţia să ajungă la 47 pe lună în martie 2025. Producţia ar ajunge la 52 de avioane pe lună în septembrie 2025.

Compania a declarat luna trecută că va arde mai degrabă decât să genereze numerar în 2024, iar livrările nu vor creşte în al doilea trimestru, aşa cum se aştepta iniţial.