Compania de Drumuri lansează o nouă licitație pentru Centura Buftea pe DN 1 A. Termen de 3 ani pentru un drum de doar 5,7 kilometri

Lărgire DN 1 A Buftea -Mogoșoaia Sursa : Consitrans/Ionel Scrioșteanu

Compania de Drumuri lansează o nouă licitație pentru proiectarea și execuția Centurii Buftea pe DN 1 A, licitația din decembrie 2021 fiind anulată ca urmare a ofertei neconforme (detalii aici).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Relansarea procedurii pentru centura de aproape 6 kilometri a fost anunțată joi, de șeful CNAIR, Cristian Pistol care a menționat și durata de realizare aproape trei ani (10 luni proiectare și 24 de luni execuție): „O nouă licitație pentru construcția Variantei Ocolitoare Buftea (județul Ilfov) ! Pentru că orașul Buftea are nevoie de o Variantă ocolitoare care să scoată traficul rutier de tranzit din localitate am reluat procedurile și am transmis astăzi spre validare la ANAP documentația pentru licitația necesară proiectării și construcției acestui obiectiv. Varianta Ocolitoare Buftea va avea o lungime de 5,77 km și o durată contractuală de 34 luni (10 luni proiectare și 24 luni execuția lucrărilor. Finanțarea obiectivului va fi asigurată prin Fonduri Europene Nerambursabile, iar data limită pentru depunerea ofertelor și valoarea estimată vor fi anunțate în SICAP în momentul publicării anunțului de participare. Varianta ocolitoare va porni de la km 17+100 al DN 1A, cu orientarea nord, va ocoli pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusă pentru construcția unor locuințe colective) și va continua pe culoarul natural care marginește canalul situat la est de localitatea Buftea, paralel cu DN 1A. La km 0+580 traseul va traversa denivelat un drum colector a cărui lărgire la 4 benzi este prevăzută în PUG, DJ 101 la km 2+785 și magistrala 300 a CFR, la km 4+600. Varianta Ocolitoare Buftea va face joncțiunea cu DN 1A, la km 21+700, prin strada Metalurgiei”.

Potrivit caietului de sarcini, şoseaua are profil de drum rapid: platforma drumului va avea o lungime de 18, 6 metri din care 14 metri carosabil cu 4 benzi, bandă de încadrare 2X0,75 metri, zonă mediană de 1,6 metri cu separator median din beton New Jersey şi două parcări. Sunt prevăzute 3 pasaje şi două intersecţii cu sens giratoriu.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Pe 24 martie a fost lansată licitația pentru lărgirea DN 1 A de la Centura București – Pasaj Mogoșoaia până la Parcul Mogoșoaia.