Direcţia Generală Antifraudă controlează banii obţinuţi de youtuberi, dar şi veniturile atrase prin Facebook, Instagram, Tik-Tok. Sunt vizate persoane din domeniile muzical, media, IT, gastronomie şi călătorii

Antifrauda ANAF sursa ANAF 2 Foto: Antifrauda ANAF / sursa ANAF

Direcţia Generală Antifraudă (DGAF) a declanşat o campanie de verificări vizând situaţiile fiscale ale persoanelor care obţin venituri, nedeclarate, din activităţi desfăşurate online pe platforme audio-video şi/ sau pe site-uri de tipul reţelelor sociale, relevă informaţii transmise pentru Profit.ro de către instituţie și citate de news.ro.

Exemple de platforme vizate de controale sunt YouTube, ţinta principală a verificărilor, dar şi Facebook, Instagram sau Tik-Tok. Conform datelor Profit.ro, sunt verificate persoane din domenii diferite, cum ar fi cel muzical, de media, de IT, de gastronomie, de călătorii.

“Persoanele identificate şi verificate operează/ administrează canale de YouTube sau pagini de socializare pe principalele site-uri social media, încarcă poze/materiale audio-video şi activează în domeniile: muzical, media, IT, gastronomie, călătorii. DGAF va continua evaluările şi controalele pe linia prevenirii şi combaterii evaziunii fiscale, inclusiv în ceea ce priveşte persoanele care realizează venituri din activităţi pe platformele online/ social media, şi va căuta permanent să îşi adapteze activitatea la noile provocări”, atrage atenţia Direcţia Antifraudă.

Foto: Antifrauda ANAF / sursa ANAF

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *