eMAG Bulgaria a introdus afișarea prețurilor în două monede pe platforma sa, permițând clienților să vadă prețurile atât în euro, cât și în leva bulgară. Schimbarea se aplică tuturor paginilor de produse, coșurilor de cumpărături și sumarelor finale ale comenzilor. Prețurile sunt convertite automat pe baza ratei de schimb oficiale. Funcția va fi disponibilă în curând și pe aplicația mobilă a retailerului, scrie Novinite.
„Introducerea prețurilor în euro aduce o mai mare transparență, ajutând clienții să se adapteze înainte de începerea perioadei oficiale de tranziție”, a declarat Silviu Gugui, Manager eMAG Bulgaria. Acesta a subliniat că actualizarea oferă claritate și siguranță, facilitând planificarea cumpărătorilor.
eMAG, fondat în România în 2001, este un retailer online de top cu operațiuni în Bulgaria și Ungaria. Platforma bulgară oferă peste 10 milioane de produse de la mai mult de 17 000 de comercianți Marketplace, acoperind o gamă largă de categorii, cum ar fi electronice, electrocasnice, frumusețe, modă, sport și automobile.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Sistemul de case de marcat din Bulgaria urmează să sufere modificări semnificative, potrivit unui anunț din urmă cu două zile, noile reglementări impunând ca casele de marcat să afișeze suma totală datorată atât în leva, cât și în euro, împreună cu rata de schimb utilizată. Aceste modificări, propuse de Ministerul Finanțelor și supuse dezbaterii publice, fac parte din eforturile de eficientizare a tranzacțiilor financiare în întreaga țară.
În plus față de afișarea sumelor în două monede, noile reglementări introduc cerința unor chitanțe electronice, care vor fi emise de distribuitoarele automate. Pentru a permite acest lucru, casele de marcat trebuie să stocheze informații relevante despre clienți, necesare pentru furnizarea chitanțelor fiscale în format electronic. Datele vor include, de asemenea, data și ora la care a fost emisă chitanța.