OFICIAL Autostrada Transilvania : CNAIR a suspendat licitația de 8 miliarde lei pentru lotul Poarta Sălajului-Nușfalău, lotul cu tunelul Meseș. Și licitația pentru lotul cu viaductul de la Suplacu de Barcău este suspendată

Tunel Meseș

O nouă amânare pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nusfalău de pe Autostrada Transivania. CNAIR a suspendat vineri, în SEAP licitația pentru lotul cu tunelul Meseș, cel mai mare contract pentru un lot de autostradă de până în prezent. Licitația pentru lotul de 41 de kilometri și o valoare de aprox. 8 miliarde lei a fost lansată în februarie, avea termen limită pentru depunerea ofertelor 6 aprilie, amânat pentru 5 mai, iar acum întârziat după ce Ictaș a depus contestație așa cum Economedia anticipa încă de miercuri (detalii aici). Analiza CNSC ar putea dura aprox. o lună, iar în cazul admiterii contestației CNAIR va trebui să remedieze aspectele neconforme pe care le-a semnalat constructorul. Așadar, după doi ani pierduți la prima licitație (lansată în noiembrie 2020 în mandatul Lucian Bode) evaluări și contestații în Mandatul Drulă, anulare și relansare în mandatul Grindeanu, Compania de Drumuri nu reușește să avanseze cu cel mai greu lot de pe Autostrada Transilvania. Între Cluj Napoca și Oradea lipsesc 96 de kilometri de autostradă, suspendat fiind și lotul cu viaductul de la Suplacu de Barcău (26 km.).

Licitația pentru lotul Poarta Sălajului-Zalău-Nusfalău a fost suspendată vineri în SEAP :

Ictaș cere suspendarea licitației reclamând caietul de sarcini/documentația tehnică lacunară pe care Compania de Drumuri a pus-o la dispoziția constructorilor și răspunsurile „în doi peri” la solicitările de clarificare, conform datelor pe care le-a consultat Economedia. Turcii susțin că o eventuală continuare a licitației fără soluționarea contestației îi va aduce pagube „prin faptul că prejudiciata nu își poate întocmi oferta în condiții de legalitate, iar în lipsa suspendării Autoritatea Contractantă va continua o procedură de atribuire vădit ilegală”.

Ictaș cere suspendarea licitației reclamând caietul de sarcini/documentația tehnică lacunară pe care Compania de Drumuri a pus-o la dispoziția constructorilor și răspunsurile „în doi peri” la solicitările de clarificare, conform datelor pe care le-a consultat Economedia. Turcii susțin că o eventuală continuare a licitației fără soluționarea contestației îi va aduce pagube „prin faptul că prejudiciata nu își poate întocmi oferta în condiții de legalitate, iar în lipsa suspendării Autoritatea Contractantă va continua o procedură de atribuire vădit ilegală”.

 

Comentarii

  1. Raspunsuri in doi peri, ale unor angajati ai partidelor. Treaba lot nu este sa construiasca drumuri , ci sa sifoneze bani la partide.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *