OFICIAL Primii kilometri de Drum Expres din România: Jumătate din lotul 2 al Drumului Expres Craiova – Pitești, deschis înaintea Sărbătorilor de Paște

Drum Expres Lot 2

Primii kilometri de drum expres din România se deschid circulației înaintea Sărbătorilor Pascale, a confirmat luni, pe șantierul UMB de la Balș, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Este vorba despre segmentul de aproape 19 kilometri dintre Robănești (Dolj) și Piatra Olt (jud. Olt) care include centura orașului Balș, practic, jumătate din lotul 2 Balș – Slatina (40 km).

În schimb, ministrul Grindeanu nu prezintă un calendar și pentru restul lotului 2, tronsonul cu Centura Slatina, condiționat de finalizarea podului feroviar de la Găneasa.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

„Lotul 1 din Tronsonul 2 al Drumului Expres Craiova-Pitești va fi deschis înainte de Paște! Acest lot va rezolva inclusiv problema aglomerației din orașul Balș. În scut timp va fi deschis și lotul 2 al aceluiași Tronson, care va duce la eliminarea blocajelor din Slatina. Vorbim de 40 de km de drum modern de mare viteză. Acestea sunt rezultate obținute de constructori care iau în serios contractele”, a transmis Grindeanu luni, pe șantierul UMB de la Balș.

Fără bandă de urgență și cu viteză maximă limitată la doar 100 km/h

Cea mai importantă diferență între o autostradă și un Drum Expres este lipsa benzii de urgență. Drumul Expres are un spațiu tip acostament cu o lățime de aproximativ 2 metri, spre deosebire de 3,75 – 3,5 metri banda de urgență. De asemenea, banda de circulație este puțin mai îngustă la Drumul Expres (-25 cm), iar viteza este specifică unui Drum Național European, 100 km/h, deși în Parlament este depus un proiect de lege pentru creșterea vitezei, după cum Economedia a scris aici.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Trebuie urgent ridicată viteza, că nu-i vorba de-o șușea cu 2 benzi! Măcar și pentru c-are doar două benzi pe sens, deși în această zonă va fi nevoie de minimum trei benzi pe sens, mai ales, după ce va fi conectată la sistemul autostradal European, fie prin autostrada Niș-Beograd, fie printr-o transcarpatină spre Lugoj!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.