Pasaj pietonal subteran la Comarnic, pe DN 1 Valea Prahovei. Guvernul a avut nevoie de aproape doi ani pentru a transfera un teren de 800 de metri de la Primăria Comarnic la Ministerul Transporturilor

Pasj Pietonal Comarnic

Un pasaj pietonal subteran va fi construit la Comarnic, pe DN 1 Valea Prahovei, Guvernul urmând să aprobe miercuri un Proiect de Hotărâre prin care se transferă un teren de 830 mp. din propritatea Primăriei Comarnic în cea a Ministerului Transporturilor. Indicatorii tehnico-economici pentru tunelul pietonal care va fi amenajat la Comarnic, zona Pieței centrale, intersecție cu strada Ghiosești, au fost aprobați încă din 2021, dar CNAIR a avut nevoie de exproprieri suplimentare după cum Economedia explica în octombrie 2021, iar acum trebuie să facă transferul de proprietate de la Primăria Comarnic.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pasajul va avea o lungime de 30 de metri cu cele două intrări de o parte şi de alta a Drumului Naţional 1. Potrivit datelor din memoriul tehnic, lucrările vor dura 12 luni, pasajul va avea pe lângă scara fixă şi lift iar valoarea totală a investiţiei este de 8 milioane lei.

„În prezent traficul rutier în interiorul orașului Comarnic se realizează cu dificultate din cauza numărului mare de autoturisme ce tranzitează orașul cu precădere înspre zonele montane adiacente. De asemenea, circulația rutieră este îngreunată din cauza prezenței trecerilor de pietoni ce conduc către timpi de așteptare ai autoturismelor în interiorul localității. Amplasamentul propus pentru realizarea pasajului pietonal este situat în orașul Comarnic, în zona Pieței Centrale, la intersecția Drumului Național DN1 cu strada Ghiosești. Zona de analiză cuprinde atât intersecția, cât și trecerea de pietoni din zonă, ce traversează DN1”, se arată în Nota de Fundamentare.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Pentru fluidizarea circulației pe DN 1 Valea Prahovei, CNAIR vrea să construiască alte patru pasaje pietonale la Bușteni, Poiana Țapului și Predeal, iar la Comarnic, Sinaia, Bușteni și Azuga să modernizeze cele opt pasarele pietonale. De asemenea, la Sinaia Sud, Sinaia Nord și Predeal vor fi construite pasaje rutiere supraterane, iar CJ Prahova derulează proiectele centurilor Comarnic și Bușteni, investiții preluate de la CNAIR. Conform promisiunilor, până la sfârșitul anului va fi lansat în licitație ciotul Autostrăzii Ploiești – Brașov, un troson de aprox. 5 kilometri de lângă Cristian.

Comentarii

  1. They don’t care! Nici macar la prostii astia de guvernanti care si ei stau in coada.
    They just don’t care, de asemenea sunt si low energy, low IQ, smekeri si furaciosi.
    Dar no, romanul “protesteaza” prin nevot sau alege pe AUR ca le place si cu mai mult dezastru. Cam masochisti asa…

  2. Daca sunt transferate lucrari de la CNI la altii ma are rost sa tineti structura asta(CNI) ?
    De ce M. Ciolacu nu o desfiintezi?🤔

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.