Pasaj rutier la Jilava peste linia de tren București – Giurgiu: Primăria Jilava a semnat contractul cu Asocierea EM Prime Construct – Algorithm (constructorul Primăriei Sector 3)

Pasaj Jilava București Giurgiu

Primăria comunei Jilava (jud. Ilfov) a semnat cu Asocierea EM Prime Construct – Algorithm Sector 3 contractul pentru execuția pasajului rutier peste calea ferată București – Giurgiu, potrivit unui anunț al primarului Elefterie Ilie Petre. Licitația a fost lansată în toamna anului trecut, iar Primăria Jilava a primit o singură ofertă, cea desemnată conformă și câștigătoare. Constructorul din București a raportat o cifră de afaceri de peste 150 de milioane lei în 2022 și aproape 300 de angajați în 2022, conform termene.ro. Algorithm Rezidențial S 3 este firma de construcții a Primăriei Sectorului 3 care a realizat pasajele „denivelate” de la Teclu și Pallady la ieșirea din București pe Autostrada Soarelui.

„Am semnat contractul de executie pentru Pasaj peste Calea Ferată. Va avea două benzi pe sens și va face legătura între Jilava și Sectorul 4. Lucrarile vor fi finalizate in doi ani”, a declarat Elefterie Ilie Petre.

Primarul nu menționează constructorul și nici suma, dar datele din SEAP arată că Asocierea EM Prime Construct – Algorithm Sector 3 a avut singura ofertă care a fost acceptată. Licitația de aproape 39 de milioane lei nu figurează, însă, ca atribuită.

Este un contract cu o durată de 24 de luni din fonduri de la buget care include construirea unui pasaj cu patru benzi și o lungime de 60 de metri și a unui drum nou de 1.100 de metri cu două respectiv patru benzi (4×3,5 metri lățime bandă) și două sensuri giratorii, potrivit caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia Proiectul tehnic este realizat de proiectantul Tehno Consulting Solutions, deci după semnarea contractului se intră direct în amplasamentul șantierului.

„Obiectul principal al contractului: execuția lucrărilor de construcție pasaj denivelat peste calea ferata-strada Centurii, comuna Jilava, județul Ilfov. Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții „CONSTRUCȚIE PASAJ DENIVELAT PESTE CALEA FERATA – STRADA CENTURII COMUNA JILAVA, JUDETUL ILFOV”. În cadrul obiectivului de investiție se vor realiza următoarele lucrări de poduri și pasaje: 01. Pasaj peste CF 02. Pod peste Valea Mamina 03. Pasaj prin rampa, pe strada Gării 0”, se arată în SEAP.

Linia de tren București – Giurgiu ar urma să fie redeschisă în această vară (estimare mai-iunie). PORR (Austria) a montat ultimul segment de tablier metalic (dintre cele 5) la podul peste Argeș inclus în viaductul de 1384 de metri de la Grădiștea.

Comentarii

  1. Bine ca si-au facut firma ca altfel nu vedeam pasaje in viata asta :))
    Poate le vine mintea la cap sa faca si benzi ocolitoare la sensurile giratorii care sunt o nenorocire

  2. Conform INS – Institutul National de statistica , in Romania sunt putin peste 5 milioane de angajati dintre care 1,3 milioane la stat. Despre acestia , Banca Mondiala , afirma ca sunt foarte multi , foarte bine platiti si extrem de ineficienti , parere cu care nu sunt pe deplin de acord neuitand cine este Banca Mondiala precum si alte organisme internationale ce ”recomanda” in aparenta dar impun de facto , statelor asa zis ”independente” precum Romania , care nici macar statut de colonie nu mai are.
    Dincolo de interese conexe insa , organismele o mai si ”bunghesc ” cateodata , constienti fiind de dualitate si de mix-ul adevar-minciuna ce de mii de ani , reprezinta reteta de succes in crearea de mentalitati si care prinde.
    In procent covarsitor , angajatii de la stat nu sunt altceva decat incompetenti in forma pura pusi in functii tocmai datorita impotentei lor . Din nefericire , pentru un pumn de monede ce reprezinta salariul lunar ori pentru ceea ce reprezinta in opinia lor , ” siguranta unui loc de munca” , oamenii cu gatul din arc bucurosi sa-si satisfaca superiorul , conform aceluiasi institut , ajung la puscarie din cauza faptului ca ei reprezinta mana prin intermediul careia , autoritatea semneaza.
    ”Cu mainile curate” ! , clameaza ”autoritatea” si-n fapt … asa si e.
    Cei care ajung in puscarii sunt cei care se gudura si semneaza .
    Cu scuzele de rigoare , eu ii numesc oameni de unica folosinta.
    Va rog , cand semnati , mai intai ganditi.
    Cand ” fruncea” insa , ca se numeste primar , presedinte de consiliu , prefect etc , la randul lor , oameni de unica folosinta , ajunge in instanta , nu uitati ca Romania este tara ”Dosarului rasare” , precum Japonia a soarelui si dosarele apar , coincidenta , atunci cand trebuie si unde trebuie.
    Stive de dosare leviteaza in sertare si ele sunt alese … functie de interese.
    Nu numai politica este o curva , si justitia e curva la mana cui ofera mai mult , bani sau privilegii , cu toata consideratia pentru operatoarele ecologice pe care le jignesc acum incadrandu-le in aceeasi categorie cu justitia si politrucii. Cel putin ele aduc fericire doritorilor.
    Acest proiect platit deci , cu bani de la bugetul local adica ai celor din comuna Jilava , nu deranjeaza pe acestia , considerand ca reprezinta probabil , o prioritate , neluand in calcul enorm de multele probleme ce necesita rezolvare imediata la nivel de comuna dar pentru care ” nu sunt bani ” .
    Acest pasaj , deserveste traficul de tranzit. Se va varsa si mai abitir traficul din comunele aflate la sud de Jilava. Pe strada Garii o strada mica nu in regim de bulevard , de la reabilitare si conexiunea cu sec 4 , nu mai vezi copiii cu mingea , vezi doar oameni ingroziti pentru ca nu pot traversa strada dintr-o parte pe alta din cauza traficului rutier in regim de du-te vino mai ales la ore de varf. Care nu pot traversa pedestru centura capitalei care imparte in doua strada.
    Acestia nu reprezinta o prioritate si in opinia mea , numai o minune nu face sa se-ntample o tragedie precum cea in care un copil de 14 ani si-a pierdut viata pe soseaua Giurgiului ce taie comuna in doua. N-am crezut vreodata , dar am ajuns sa regret carutele din SAI – Sectorul agricol Ilfov cum se numea odata si mersul lor agale.
    Cand faci o dedicatie cuiva , dai bani la lautari pentru asta. Lautarul ia banii si canta ce-i spui tu.
    Cand se prezinta o singura firma pentru un asa proiect si cand acea firma este una a altei primarii , doamnelor si domnilor din Jilava , trebuie sa fii om de stiinta sa faci legatura intre cauza si efect ?! E atat de complicat sa nu mai slavim un simptom-pasaj care oricum nu deserveste decat in infima masura pe cetatenii din Jilava si sa deslusim ”taina ” ?!
    Daca e si stiu ca e , necesita gandire , poate ati observat cum in Jilava nu mai circula STB – Societatea de transport Bucuresti ci STV – Societatea de transport Voluntari . Societate a primariei Voluntari echipata cu toate harburile de autobuze ce plimbau odata seniorii si senioarele in pelerinaj . Nimeni nu comenteaza schimbarea. Primaria Jilava agreeaza desi istoricul firmei STV este jalnic, Au o gramada de plangeri acolo unde au operat pana acum si totusi… ” coafura rezista ” .
    Acum intelegeti ?!
    Totul este cu circuit inchis. Asa apar primari , presedinti de consilii precum Buzatu tovaras sau Dumitrescu domn cu genti de bani , masini si palate.
    Hai sa ne-ntrebam cine-i lautarul , cine da banii si mai ales cui se adreseaza dedicatia …
    Nici acum nu v-ati prins ?!
    Nici de ce isi smulge parul de pe cap doamna Firea sa fie iar primar in capitala ?! Atunci …
    Asta e !
    Le doresc ”succesuri ” vorba doamnei Basescu , cetatenilor ce vor avea pe langa strada traversata doar ” calare ” , vor avea si un pasaj care va face si mai fluid tranzitul in zona.
    Acum este restrictie de tonaj , dupa reabilitare poate nu va mai fi …
    Giram aceeasi mizerie !!!

    • In Jilava sunt trase tevi de apa de pe vremea lui Mladin… prin care nu a curs niciodata apa.
      Anul trecut au spart strazile si din octombrie au abandonat lucrarile.
      Comuna de langa Bucuresti arata ca un sat uitat de lume! Singura problema este ca aici mai locuiesc si oameni!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *