Primăria comunei Jilava (jud. Ilfov) a semnat cu Asocierea EM Prime Construct – Algorithm Sector 3 contractul pentru execuția pasajului rutier peste calea ferată București – Giurgiu, potrivit unui anunț al primarului Elefterie Ilie Petre. Licitația a fost lansată în toamna anului trecut, iar Primăria Jilava a primit o singură ofertă, cea desemnată conformă și câștigătoare. Constructorul din București a raportat o cifră de afaceri de peste 150 de milioane lei în 2022 și aproape 300 de angajați în 2022, conform termene.ro. Algorithm Rezidențial S 3 este firma de construcții a Primăriei Sectorului 3 care a realizat pasajele „denivelate” de la Teclu și Pallady la ieșirea din București pe Autostrada Soarelui.
„Am semnat contractul de executie pentru Pasaj peste Calea Ferată. Va avea două benzi pe sens și va face legătura între Jilava și Sectorul 4. Lucrarile vor fi finalizate in doi ani”, a declarat Elefterie Ilie Petre.
Primarul nu menționează constructorul și nici suma, dar datele din SEAP arată că Asocierea EM Prime Construct – Algorithm Sector 3 a avut singura ofertă care a fost acceptată. Licitația de aproape 39 de milioane lei nu figurează, însă, ca atribuită.
Este un contract cu o durată de 24 de luni din fonduri de la buget care include construirea unui pasaj cu patru benzi și o lungime de 60 de metri și a unui drum nou de 1.100 de metri cu două respectiv patru benzi (4×3,5 metri lățime bandă) și două sensuri giratorii, potrivit caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia Proiectul tehnic este realizat de proiectantul Tehno Consulting Solutions, deci după semnarea contractului se intră direct în amplasamentul șantierului.
„Obiectul principal al contractului: execuția lucrărilor de construcție pasaj denivelat peste calea ferata-strada Centurii, comuna Jilava, județul Ilfov. Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții „CONSTRUCȚIE PASAJ DENIVELAT PESTE CALEA FERATA – STRADA CENTURII COMUNA JILAVA, JUDETUL ILFOV”. În cadrul obiectivului de investiție se vor realiza următoarele lucrări de poduri și pasaje: 01. Pasaj peste CF 02. Pod peste Valea Mamina 03. Pasaj prin rampa, pe strada Gării 0”, se arată în SEAP.
Linia de tren București – Giurgiu ar urma să fie redeschisă în această vară (estimare mai-iunie). PORR (Austria) a montat ultimul segment de tablier metalic (dintre cele 5) la podul peste Argeș inclus în viaductul de 1384 de metri de la Grădiștea.