Sindicatul Drumarilor : transporturile agabaritice distrug sistematic șoselele. Sindicatul din CNAIR îi solicită ministrului Grindeanu să preia de la ISCTR activitatea de control

ISCTR

Transporturile agabaritice distrug sistematic drumurile naționale, susține sindicatul ,,Elie Radu”, sindicatul reprezentativ din CNAIR care îi solicită ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu ca activitatea de verificare a camioanelor agabaritice să fie preluată de la Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR) la Compania de Drumuri. La începutul anului, sindicatul îi solicita ministrului de resort ca ISCTR să reia ,,controalele reale” pentru camioane, PNL schimbând șeful ISCTR care în mandatul lui Cătălin Drulă începuse ,,controale pe bune“.

Sindicatul drumarilor transmite că cel mai eficient control îl pot face cei care sunt responsabili cu întreținerea și repararea rețelei de autostrăzi și Drumuri Naționale : ,, Transporturile care depășesc greutatea maximă admisă distrug sistematic drumurile!

Sindicatul Drumarilor ”Elie Radu”, care reunește angajați ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, trage un semnal de alarmă asupra modului în care transporturile agabaritice, care depășesc greutatea maximă prevăzută de lege, distrug sistematic infrastructura rutieră! Cea mai eficientă posibilitate de prevenție este controlul riguros al transportatorilor, care trebuie efectuat de către echipaje din cadrul CNAIR – companie responsabilă de întreținerea și repararea drumurilor naționale și a autostrăzilor. În prezent – exceptând zonele de trecere a frontierei – controlul agabaritic, în interiorul țării, este realizat de către Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (I.S.C.T.R.) – instituție care a preluat în dotare cântarele de la vechea CNADNR – actualmente CNAIR.  Sindicatul Drumarilor Elie Radu a transmis, la începutul acestui an, ministrului Transporturilor o scrisoare în care a motivat necesitatea preluării acestor atribuții de către CNAIR. Tragem și acum acest semnal de alarmă deoarece pe timp de caniculă și temperaturi mari, asfaltul poate suferi deformații majore ireversibile sub presiunea traficului greu. Considerăm că instituția responsabilă de repararea și modernizarea drumurilor este cea mai în măsură să îi verifice pe cei care, nerespectând prevederile legii, le pot distruge. ” au transmis sindicaliștii din CNAIR.
Propunerile Sindicatului Elie Radu transmise ministrului Grindeanu încă de la începutul anului :

„Deoarece constatăm că nu putem repara drumurile, în ritmul în care le distrug transportatorii, am solicitat domnului ministru:

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

– modificarea legislaţiei, astfel încât salariaţii noştri să poată verifica şi amenda transporturile agabaritice neautorizate;
– achiziţionarea de instalaţii care sesizează şi alarmează în privinţa transporturilor agabaritice aşa cum se procedează în alte ţări din Europa. În prezent CNAIR are montaţi contori clasificatori care furnizează date referitoare la greutatea totală a autovehiculelor care circulă pe autostrăzi şi drumurile naţionale. Din analiza datelor furnizate de un contor Peek, montat pe autostrada A1, am constatat că majoritatea autovehiculelor de transport au o greutate cuprinsă între 55 şi 80 tone, în condiţiile în care greutatea maximă admisă este de 40 tone”, a transmis Sindicatul din CNAIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: