Umbrărescu a ajuns la contracte de 9 miliarde de lei. Ministrul Grindeanu: UMB, cel mai important constructor care lucrează pentru CNAIR

Dorinel-Umbrarescu-sursa-G4-e1593581140400-640x400

UMB, cel mai puternic constructor din România, derulează contracte de aproximativ 9 miliarde de lei cu Ministerul Transporturilor, potrivit datelor pe care le-a centralizat Economedia. Sunt 12 contracte cu o valoare cuprinsă între 1,8 miliarde lei (Autostrada cu Tuneluri Lugoj – Deva) și aproximativ 180 de milioane lei, podul peste Siret de la Cosmești. Dacă CNSC va respinge contestațiile Tekfen (Turcia) pentru loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău – Focșani, atunci UMB mai adaugă în portofoliu două contracte de aproximativ 2,5 miliarde lei. Primele trei contracte ca valoare sunt: Autostrada Margina – Holdea (1,8 miliarde lei), Autostrada Transilvania Mihăești – Zimbor (1,6 miliarde lei după suplimentarea contractului cu rezerva de implementare) și lotul 2 al Autostrăzii București Nord cu 830 milioane lei. Contractele ar putea depăși semnificativ această valoare (9 miliarde lei) pe măsură ce CNAIR ajustează costurile (medie de 23%) sau aprobă alocarea rezervei de implementare care variază în funcție de contract.

Vineri, la Timișoara, cu ocazia semnării contractului pentru Autostrada A1 Lugoj – Deva (secțiunea lipsă), ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a lăudat performanțele pe care UMB le reușește pe șantiere și a subliniat că firmele omului de afaceri băcăuan sunt cel mai important contractor al Companiei de Drumuri.

„Seriozitatea companiei cred că e arhicunoscută în România. Când vin și participă la licitații, își calculează foarte bine resursele umane, logistice. Toate contractele pe care le avem cu UMB se desfășoară impecabil. Este cel mai important al CNAIR având în vedere numărul contractelor. Toate se desfășoară ca la carte”, a spus Sorin Grindeanu.

Contractele pe care CNAIR le derulează cu UMB:

1. Autostrada Lugoj – Deva, lotul 2 Margina – Holdea (9 km, din care 2 km cu tuneluri) – 1,8 miliarde lei

2. Autostrada Transilvania, lotul Mihăești – Zimbor (30 km) – 1,6 miliarde lei

3. Autostrada Transilvania, lotul Zimbor – Poarta Sălajului (12 km) – 836 milioane lei

4. Autostrada București Nord A0, lotul 2 (19 km) – 831 milioane lei

5. Autostrada București Nord A0, Lotul 4 (4,5 km) – 312 milioane lei

6. Autostrada Moldovei A7, Lotul 1 Buzău (11 km) – 700 milioane lei

7. Autostrada Moldovei, A7 lotul 4, Focșani (5 km) – 760 milioane lei

8. Drum Expres Craiova – Pitești, lot 3 (32 km) – 780 milioane lei (suplimentare de 110 milioane lei)

9. Drum Expres Craiova – Pitești, lot 4 (32 km) – 617 milioane lei

10. Drum Expres Brăila – Galați (12 km) – 371 milioane lei

11. Centura Galați (30 km) – 705 milioane lei (fără ordin de începere)

12. Podul peste Siret Cosmești – 185 milioane lei.

Notă: dacă CNSC respinge contestațiile Tekfen (Turcia) UMB ar urma să construiască încă 67 km, loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău – Focșani (aproape 3 miliarde lei).

Comentarii

  1. Tov. Grindeanu,
    Porniți mai repede Brașov Sibiu si terminati mai repede autostrada care leagă Clujul de Oradea ca pana se termina A 7 sau A 8 e poveste lunga!
    Nimic sigur!
    Nu sunt speranțe la Pitesti-Sibiu.
    Nu sunt speranțe la Valea Prahovei,
    Nu sunt speranțe la Craiova Lugoj-Timisoara,
    Nu sunt speranțe nici macar la Câmpina-Săcele pentru 20 km de asfalt între două județe.
    Nu sunt speranțe la celebrul Drum Național de 13 km neasfaltat care leagă Covasna de drumul de Intorsura Buzăului.
    Nu sunt speranțe!😪

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *