UMB, cel mai puternic constructor din România, derulează contracte de aproximativ 9 miliarde de lei cu Ministerul Transporturilor, potrivit datelor pe care le-a centralizat Economedia. Sunt 12 contracte cu o valoare cuprinsă între 1,8 miliarde lei (Autostrada cu Tuneluri Lugoj – Deva) și aproximativ 180 de milioane lei, podul peste Siret de la Cosmești. Dacă CNSC va respinge contestațiile Tekfen (Turcia) pentru loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău – Focșani, atunci UMB mai adaugă în portofoliu două contracte de aproximativ 2,5 miliarde lei. Primele trei contracte ca valoare sunt: Autostrada Margina – Holdea (1,8 miliarde lei), Autostrada Transilvania Mihăești – Zimbor (1,6 miliarde lei după suplimentarea contractului cu rezerva de implementare) și lotul 2 al Autostrăzii București Nord cu 830 milioane lei. Contractele ar putea depăși semnificativ această valoare (9 miliarde lei) pe măsură ce CNAIR ajustează costurile (medie de 23%) sau aprobă alocarea rezervei de implementare care variază în funcție de contract.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vineri, la Timișoara, cu ocazia semnării contractului pentru Autostrada A1 Lugoj – Deva (secțiunea lipsă), ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a lăudat performanțele pe care UMB le reușește pe șantiere și a subliniat că firmele omului de afaceri băcăuan sunt cel mai important contractor al Companiei de Drumuri.

„Seriozitatea companiei cred că e arhicunoscută în România. Când vin și participă la licitații, își calculează foarte bine resursele umane, logistice. Toate contractele pe care le avem cu UMB se desfășoară impecabil. Este cel mai important al CNAIR având în vedere numărul contractelor. Toate se desfășoară ca la carte”, a spus Sorin Grindeanu.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Contractele pe care CNAIR le derulează cu UMB:

1. Autostrada Lugoj – Deva, lotul 2 Margina – Holdea (9 km, din care 2 km cu tuneluri) – 1,8 miliarde lei

2. Autostrada Transilvania, lotul Mihăești – Zimbor (30 km) – 1,6 miliarde lei

3. Autostrada Transilvania, lotul Zimbor – Poarta Sălajului (12 km) – 836 milioane lei

4. Autostrada București Nord A0, lotul 2 (19 km) – 831 milioane lei

5. Autostrada București Nord A0, Lotul 4 (4,5 km) – 312 milioane lei

6. Autostrada Moldovei A7, Lotul 1 Buzău (11 km) – 700 milioane lei

7. Autostrada Moldovei, A7 lotul 4, Focșani (5 km) – 760 milioane lei

8. Drum Expres Craiova – Pitești, lot 3 (32 km) – 780 milioane lei (suplimentare de 110 milioane lei)

9. Drum Expres Craiova – Pitești, lot 4 (32 km) – 617 milioane lei

10. Drum Expres Brăila – Galați (12 km) – 371 milioane lei

11. Centura Galați (30 km) – 705 milioane lei (fără ordin de începere)

12. Podul peste Siret Cosmești – 185 milioane lei.

Notă: dacă CNSC respinge contestațiile Tekfen (Turcia) UMB ar urma să construiască încă 67 km, loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău – Focșani (aproape 3 miliarde lei).