VIDEO Umbrărescu, etalare de forţă cu care „atacă” 260 de kilometri din Autostrada Moldovei. Cel mai puternic drumar începe lucrările pe secţiunea Focşani – Bacău şi pe lotul de la Buzău

UMB Adjud

Etalare de forţă a constructorului UMB, la începutul anului, în baza de la Adjud, pe traseul Autostrăzii Moldovei A7. Peste 100 de camioane parcate „la linie” urmează să intre în şantier pe cele trei loturi ale secţiunii Focşani – Bacău (contractele de execuţie pentru cei 96 de km au fost semnate pe 15 decembrie 2022), iar la primăvară ar putea „ataca” şi Autostrada Bacău – Paşcani în funcţie de decizia CNSC care va analiza contestaţiile Danlin XXL depuse (deocamdată) pe primele două loturi.

Totodată, cel mai puternic constructor din România a început deja lucrările pregătitoare pe primul lot al secţiunii Buzău – Focşani şi va semna în câteva zile contractele de execuţie şi pe loturile de mijloc cu o lungime de 67 kilometri, după reevaluare, în urma contestaţiilor admise ale turcilor de la Tekfen, nefiind depuse noi contestaţii.

Aşadar, în următoarele săptămâni, pe Autostrada Moldovei, UMB lucrează garantat pe 7 loturi de la Buzău la Bacău, 82 de kilometri între Buzău şi Focşani şi alţi 96 kilometri între Focşani şi Bacău, în total 178 km. La aceşti 178 de kilometri s-ar putea adăuga alţi 77 de kilometri, deci ar putea ajunge la şantiere pe 255 de kilometri din cei peste 320 dintre Ploieşti şi Paşcani. Termenele de execuţie sunt de la 20 de luni pentru loturile scurte la 30 de luni pentru cele lungi, de exemplu pe secţiunea Buzău – Focşani, lotul Domneşti Târg – Răcăciuni cu o lungime de 39 de km are termen de 30 de luni.

Imagini din dronă cu baza UMB de la Adjud au fost publicate pe Canalul YouTube SpiriDrone:




Autostrada Focşani – Bacău: 

Pentru Lotul 1 (Focșani – Domnești Târg), cu o lungime de 35,60 km, valoarea de atribuire este de 2,354 miliarde de lei, fără TVA. Are două noduri rutiere, 32 de pasaje, 2 parcări de scurtă durată și un Centru de Întreținere.

Pentru Lotul 2 (Domnești Târg – Răcăciuni), cu o lungime de 38,78 km, valoare de atribuire este 2,485 miliarde de lei, fără TVA. Are două noduri rutiere, 35 de poduri și pasaje, 2 parcări de scurtă durată și un Centru de Întreținere.

Pentru Lotul 3 (Răcăciuni – Bacău), cu o lungime de 21,52 km, valoare de atribuire este de 1,673 miliarde de lei, fără TVA. Are un nod rutier, 24 de pasaje, un Centru de Întreținere, dar fără parcări.

Comentarii

  1. Cred ca de la Buzău la Pașcani s-ar putea termina mai repede decat Ploiesti Buzău.
    La momentul actual doar pe două loturi par incepute lucrările dar lotul 3 e in contestații de 5 luni.
    Probabil in 2024 se va soluționa contestația iar prin 2025 sa inceapa lucrarile.
    Vad ca UMB sa ajunga cu santierele la Focsani pana la sfarsit 2025 cand pe Ploiesti-Buzau nu vor fi nici 10 km de autostrada.
    Pas cu pas băieți ca autostrada Ploiesti-Buzău e la câmpie!😲

  2. Dacă avem un asa mare constructor român, sa fim mândri de el ,statul sa îl susțină sa construiască cât mai mult ,sa creeze locuri de muncă bine plătite aici în țară

  3. Da tu ai habar câtuși de puțin despre UMB sau te-ai găsit citind articolul și ai zis sa scrii și tu ceva ca sa nu te plictisești de citit ?

  4. Văd ca lumea deja a început sa se înjure și sa se întrebe dacă știe cineva ceva de UMB, etc. Eu nu știu nimic de UMB . Știu doar atât. De 10 ani circul pe drumul expres Bacău Buzău care in mare parte e făcut de firma lui Umbrarescu și nu am și se circula fluent, nu am văzut niciodatăasfalt deteriorat , sau unde a apărut a fost reparat imediat. Cred ca asta e cartea de vizita ceas mai buna a lui Umbrarescu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *