DOCUMENTAR Cum a fost construit Podul de la Brăila: 1.350 de drumari au lucrat pentru ca Dunărea să fie traversată în doar două minute / Cu BAC-ul, trecerea între Brăila și Tulcea dura aproape o oră

Pod Brăila Sursa foto: Facebook / Răducu Popa

1.350 de constructori au lucrat la Podul Brăila pentru ca Dunărea să fie trecută în doar 2 minute, nu în aproape o oră, cât dura cursa cu BAC-ul între Brăila și Tulcea. Este singura legătură rutieră între județele Brăila și Tulcea, iar cele mai importante etape de pe șantier au fost descrise într-un documentar video realizat de Răducu Popa, unul dintre pasionații de infrastructură care monitorizează șantierele CNAIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Este al doilea pod suspendat ca lungime din Europa Continentală (1.974 metri lungime cu 1.120 metri deschiderea centrală), a costat peste 500 de milioane de euro și a fost construit de asocierea italo-niponă WeBuild-IHI Infrastructure. 100 de furnizori din toată lumea au asigurat componentele necesare celui mai complex proiect de infrastructură rutieră de după Revoluție.

Inginerul Takanori Shima (IHI) „Acest pod a fost construit pentru a fi unul dintre coridoarele din interiorul teritoriului către Portul Constanța (n.r acum cel mai important port de la Marea Neagră) pentru a avea o infrastructură mai robustă în România, în special în partea de Est”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Inginerul Viorel Eșanu (WeBuild): „Pentru baza fundației turnurilor s-au forat piloți de diamentru mare de 1.800 mm la – 57 metri. Turnurile au o înălțime maximă de 192 de metri și au fost ridicate cu tehnologie nouă de cofraj glisant”.

De joi, 30 noiembrie Podul peste Dunăre de la Brăila este deschis și pe timpul nopții.

Podul peste Dunăre de la Brăila este singura cale rutieră deschisă între județele Brăila și Tulcea, dar legătura la DN 22 spre Tulcea este deschisă doar pe varianta scurtă de la Măcin urmând ca, cel târziu în vara anului viitor (cu mare întârziere) să fie dată în trafic și varianta lungă pe la Jijila. Tot în vară UMB trebuie să termine lucrările pe Drumul Expres 6 Brăila – Galați, șoseaua rapidă de 10 km. care include și viaductul de 1,7 kilometri peste Siret și liniile CFR fiind la 80% execuție. „Toată această lucrare nu este una simplă. Pentru traversarea râului Siret este nevoie de peste 900 de piloni (n.r piloți) Termenul de finalizare este jumătatea anului viitor. Este un termen cât se poate de realist care va asigura fluidizarea mai bună dinspre Galați spre Brăila și cu Podul Brăila, cu Tulcea și Constanța. Este un drum important un constructor foarte bun care se va ține de grafic și care va respecta ce spuneam, ca până la jumătatea anului viitor să fie finalizată această lucrare”, spunea Sorin Grindeanu pe 1 noiembrie 2023.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.