Autostrada Transilvania : CNAIR semnează cu Ozaltin contractul pentru viaductele scoase din contractul cu UMB. Oferta constructorului din Turcia, desemnată conformă

Autostrada Viaduct Nădășelu UMB Transilvania octombrie 2023

CNAIR va semna cu Ozaltin (Turcia) contractul de aproape un miliard de lei pentru cele două viaducte de pe Autostrada Transilvania scoase din contractul cu UMB, oferta Ozaltin (singura ofertă depusă) fiind declarată conformă.

Ozaltin lucrează la modernizarea DN 6 Mihăești-Caracal și la contractul pentru finalizarea primului lot al Drumului Expres Craiova-Pitești (contract reziliat Tirrena Scavi).

Lotul PNRR Nădășelu-Zimbor (30 km.) care include cele două viaducte este la 72 % execuție și are termen nou de finalizare, octombrie 2025, iar Zimbor-Poarta Sălajului (12 km.) la 42 % are termen prelungit pentru iulie 2025. De la Poarta Sălajului-Nușfalău (41 km.), pe Lotul Mese;, CNAIR a prelungit până la 29 aprilie 2024 termenul pentru desemnarea câștigătorului după cum Economedia a explicat aici.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Viaductele de la Nădășelu și Topa Mică din județul Cluj au o lungime totală de 3,2 kilometri, iar până la finalizarea acestora lotul UMB de 30 km. dintre Nădășelu, Mihăești și Zimbor nu poate fi deschis circulației. Termenul-limită pentru cei 42 de kilometri dintre Nădășelu-Zimbor și Poarta Sălajului este august 2026, conform jaloanelor din PNRR.

Anunțul șefului CNAIR, Cristian Pistol : ,,Am desemnat câștigătorul contractului pentru construcția celor două viaducte de pe secțiunea Nădășelu -Mihăești a Autostrăzii Transilvania A 3 ! Contractul pentru devierea traseului între km 10+009– km 12+000 și km 21+406– km 24+890 a fost atribuit Asocierii OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS S.R.L. Cu o valoare de 994, 7 milioane de lei (fără TVA), contractul finanțat prin PNRR are o durată de 27 de luni (din care 9 luni perioada de proiectare și 18 luni execuția lucrărilor). Antreprenorul va proiecta și va executa lucrări de deviere a traseului în zonele cu alunecări de teren de pe secțiunea de autostradă Nădășelu – Mihăiești care constau în:

– construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloți forați de diametru mare,
– un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care să depășească în aval traseul DN 1 F și cursului pârâului Topa Mică.” -Cristian Pistol.
„Proiectarea și execuția lucrarilor de deviere a traseului situate intre km 10+009 – km 12+000 si km 21+406– km 24+890, aferente Autostrazii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești (km 8+700 – km 25+500)”, arată contractul din SEAP. Pe secțiunea din PNRR Nădășelu – Poarta Sălajului, traseul actual va fi deviat, iar la Nădășelu și Topa Mică unde sunt alunecări de teren vor fi construite două viaducte cu o lungime de peste 3 kilometri. Noile lucrări costă aproximativ un miliard de lei, iar durata este de 27 de luni (9 proiectare și 18 execuție).

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. in sfarsit
    le au dat destul timp celor de la umb to get theyr shyt toghether
    sau scremut astia de la cnair destul si a iesit un castigator acum sa semneze contractu
    de la termenu initial pt nadaselu zimbor de decembrier 2023 am ajuns la oct 2025
    cat noroc pe umb cu alunecarea aia

  2. Foarte mult timp a luat sa anunte castigator pe Ozaltin. Acum nu exista nimeni cine sa conteste rezultatul. Sper ca va fi semnat contractul macar in aprilie. Pana termina cu Dx12 lotul 1, termina aici proiectarea si sper vedem ceva miscare in anul asta la octombrie,noiembrie.

  3. Si cum mai behaiau unii altii mari “specialisti” pe forumuri de “specialitate” ca scoaterea din contract si relicitarea e clar combinatie sa-i de cnair la umb inca niste bani. Si ca e clar ca vor fi singurii care vor licita si implicit vor castiga la 99.99% din estimat. Iar de mai indrazneste cineva sa liciteze cu ei vor fi clar descalificati. Mnah, cum au vazut ei viitorul:))))))). Exact asa s-a si intamplat. D-aia e “iei specialisti”

    • La USR infrastructura te referi? Pardon, Asociația Pro infrastructura am vrut să spun.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.