Cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte raportează profituri trimestriale peste nivelul de dinaintea pandemiei

H si m

Profitul Hennes & Mauritz AB (H&M) a fost peste aşteptările în perioada iunie-august 2021, depăşind nivelul de dinaintea pandemiei de COVID-19, în urma redeschiderii magazinelor, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres. Luna aceasta, Inditex, cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a raportat de asemenea profituri trimestriale peste nivelul de dinaintea pandemiei.

Al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial a anunţat joi că profitul înainte de taxe a urcat cu 158%, la 6,09 miliarde de coroane suedeze, în timp ce analiştii intervievaţi de Refinitiv se aşteptau la 5,05 miliarde de coroane suedeze. Comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019 – înaintea pandemiei – profitul H&M a crescut cu 22%.

“Majorarea profitului este în principal rezultatul succesului noilor colecţii de toamnă, al reducerii stocurilor şi al controlului costurilor”, a afirmat directorul general, Helena Helmersson.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

“Vânzările din septembrie în monedă locală sunt uşor mai ridicate decât în perioada similară din 2020, chiar dacă suntem afectaţi de perturbările şi întârzierile din lanţurile de aprovizionare”, se arată în comunicatul H&M.

Compania suedeză a propus pentru noiembrie plata unor dividende de 6,50 coroane pe acţiune pentru câştigurile din 2020.

H&M a informat că aproximativ 50 din cele 5.000 de magazine sunt temporar închise, faţă de 180 în iunie. În perioada de vârf a pandemiei, cele mai multe magazine au fost închise în urma restricţiilor.

Luna aceasta, Inditex, cel mai mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a raportat de asemenea profituri trimestriale peste nivelul de dinaintea pandemiei.

În ultimii ani, profitul H&M a scăzut, iar stocurile de haine nevândute au crescut, în condiţiile în care grupul nu a reacţionat suficient de rapid la modificarea cererii şi explozia comerţului electronic.

Grupul suedez are şapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket şi H&M Home.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: