Innobyte, companie românească specializată în servicii și soluții pentru eCommerce, anunță o creștere de 11,65% a cifrei de afaceri în 2024, atingând 14 milioane de lei.
Compania este un business românesc și a fost fondată de antreprenorul Cătălin Șomfălean, care conduce
Innobyte alături de Cătălin Bordei, ambii în rol de Managing Partners. Începând cu 2021, Innobyte a intrat în portofoliul de investiții LIFE IS HARD S.A., prima companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București, piața AeRo.
“Anul 2024 a fost marcat de presiunea tot mai mare asupra eficienței și costurilor operaționale, însă, în
ciuda provocărilor, Innobyte a reușit să-și mențină trendul ascendent cu ajutorul echipei și a relațiilor
consolidate cu partenerii. Evoluția pozitivă a indicatorilor de business ne-a oferit încrederea de a continua politica de work-from-home pentru toți colegii noștri. Privind spre viitor, ne propunem să extindem echipa cu specialiști care nu doar excelează din punct de vedere tehnic, ci dețin și soft skills esențiale – un aspect definitoriu pentru cultura noastră organizațională”, a menționat Cătălin Șomfălean, CEO Innobyte.
În 2024, compania a adăugat un nou sector – industria beauty – și pregătește intrarea într-o nouă verticală de business în 2025.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Tendințele viitorului în eCommerce-ul local
În următorii ani, Innobyte anticipează o creștere continuă a pieței de eCommerce, cu accent pe
îmbunătățirea experienței utilizatorilor cu ajutorul Inteligenței Artificiale, extinderea internațională și
adoptarea la scară largă a tehnologiilor de plată rapide precum Apple Pay și Google Pay.
„Clienții din România devin tot mai deschiși și orientați către eficiență, ceea ce conturează o piață
sensibilă la preț și axată pe experiențe rapide și plăcute. În acest context, retailerii își intensifică eforturile de optimizare a proceselor, integrare a diverselor metode de plată și livrare, precum și de personalizare a interacțiunii cu utilizatorii. Automatizarea, inteligența artificială, soluțiile omnichannel și de loializare devin factori esențiali pentru succes, permițând retailerilor să creeze un parcurs de cumpărare fluid și intuitiv, consolidând astfel loialitatea clienților prin experiențe relevante și memorabile”, a declarat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
Conducerea Innobyte transmite că anul trecut a alocat 1,2 milioane de lei pentru investiții, concentrându-se pe trei direcții majore: dezvoltarea parteneriatelor strategice, creșterea expertizei echipei prin programe de specializare, obținerea de certificări tehnice și participarea și evenimente în industrie.