Pe tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești a început montarea grinzilor din beton pe prima deschidere a pasajului peste A1 București – Pitești, a anunțat secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. El a mers în vizită pe șantier pentru a vedea stadiul lucrărilor.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Astfel, după cum a notat anul trecut Economedia, Compania de Drumuri a ratat și în anul 2024 legătura „cap-coadă” între Craiova și București pe drum de mare viteză, în ciuda promisiunilor repetate ale ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu și ale directorului general al CNAIR Cristian Pistol.
UMB a deschis circulația doar parțial în noiembrie, pe 17,7 km ai Tronsonului 1 Craiova – Robănești de pe Drumul Expres Craiova – Pitești. Cu o zi înainte, CNAIR a inaugurat circulația pe alți 20 de kilometri de pe Lotul 4. Inaugurarea parțială a avut loc deoarece UMB a avut întârzieri la mai multe pasaje, inclusiv la pasajul peste nodul cu Autostrada A1.
Grindeanu și Pistol transmiteau la jumătatea lunii martie 2025 că ultimii 12 kilometri dintre Albota și Pitești, care vor face legătura cu Autostrada A1 București – Pitești, vor fi inaugurați în luna mai 2025.
Acum, pe 27 mai, așa cum spunea Ionel Scrioșteanu în clipul filmat pe șantier, “într-o lună și o săptămână, o lună și jumătate, eu cred că acest nod rutier poate fi finalizat, pentru că ritmul este foarte bun și se va putea circula de la Craiova la București, și mai departe spre Constanța, la nivel de autostradă. Așa cum spuneam și data trecută, în prima parte a sezonului estival vom putea circula de la Craiova la Constanța pe autostradă, de la Curtea de Argeș la fel, la Constanța, pe autostradă.”