Autostrada Sibiu – Piteşti: CNAIR a semnat cu austriecii de la PORR contractul pentru construirea lotului 4 / Tronsonul dintre Curtea de Argeş şi Tigveni are 10 kilometri iar durata de proiectare şi execuţie este de 60 de luni

Lot 4 Sibiu Piteşti Sursa Cătălin Drulă Facebook

Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 al Autostrăzii A1 Sibiu – Piteşti a fost semnat astăzi, cu antreprenorul PORR, acelaşi constructor care lucrează deja pe primul lot, între Sibiu şi Boiţa (13 km).

Lotul 4 are o lungime de 10 kilometri între Curtea de Argeş şi Tigveni iar durata de realizare este de 60 de luni, din care primele 16 luni pentru proiectare, respectiv 44 de luni pentru execuţie.

Semnarea contractului câştigat cu o ofertă de 1,6 miliarde lei se face după aproape trei ani de la lansarea licitaţiei: procedura de achiziţie a fost demarată în februarie 2019, un constructor din China obţinuse în 2020 cel mai bun punctaj la evaluarea ofertelor, după care a urmat o serie de contestaţii la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) şi Curtea de Apel Bucureşti (CAB), pentru ca, la final, chinezii să rămână excluşi din procedură, iar PORR să câştige contractul.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Cea mai importantă lucrare de artă pe lotul 4 este Tunelul de la Momaia (Argeş), un tunel cu o lungime de 1.350 de metri, în total urmând să fie construite şi 12 poduri, pasaje şi viaducte, cel mai lung fiind un viaduct de 630 de metri, a anunţat, Ionel Scrioşteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

„Traseul autostrăzii Sibiu-Pitești pe Secțiunea 4, Tigveni – Curtea de Argeș, are o lungime de circa 10 km și este format din 2 tronsoane. În total, pe Secțiunea 4 vor fi 13 lucrări de artă, dintre care 12 poduri, pasaje și viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri. Cea mai dificilă lucrare va fi tunelul de la Momaia, cu o lungime de 1,3 km.

Valoarea contractului este de 1,6 miliarde de lei fără TVA, iar durata este de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor”, a spus el.

Pe Autostrada A1 Sibiu – Piteşti se lucrează între Sibiu şi Boiţa (Lotul 1), cei 13 kilometri urmând să fie daţi în trafic la sfârşitul anului viitor, conform estimărilor constructorului respectiv pe lotul 5 între Piteşti şi Curtea de Argeş, pe cei 30 de kilometri unde italienii de la Astaldi au intrat în teren la începutul verii. Pentru Lotul 2, Boiţa – Cornetu, 31 km, un singur constructor a depus ofertă: turcii de la Mapa, în timp ce pentru lotul 3 Cornetu – Tigveni, cel mai lung lot, 37 km, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până în ianuarie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Cel puțin 8 ani va dura construirea autostrăzii între Sibiu și Pitești. Asta dacă nu vor interveni noi blocaje în afară de cele existente.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.