Daimler, profit net trimestrial în creștere cu 18%, la 2,6 miliarde de euro

mercedes benz, eqs, masina electrica Sursa foto: Mercedes Benz

Daimler AG a raportat un profit net trimestrial un profit operațional trimestrial de 2,6 miliarde de euro, în ciuda deficitului global de cipuri semiconductoare care a lovit industria auto, deoarece s-a concentrat pe mașinile cu marjă mai mare și pe reducerea costurilor.

Producătorul german de automobile premium a înregistrat un profit operațional în creștere cu 18% față de 2,2 miliarde de euro pentru aceeași perioadă din 2020. Venitul companiei a fost aproape constant, la 40,1 miliarde de euro, față de 40,3 miliarde în trimestrul trei al 2020.

Profitul în creștere a apărut în ciuda faptului că producătorul german și-a văzut poducția afectată de criza de semicontuctori care l-a determinat să estimeze o producție în scădere.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Grupul german, producătorul autovehiculelor marca Mercedes-Benz, a anunţat că între 2022 şi 2030 va investi peste 40 de miliarde de euro pentru a dezvolta automobile electrice pe baterii.

Daimler a precizat că, împreună cu partenerii săi, va construi opt noi uzine de baterii, pe măsură ce îşi va majora producţia de automobile electrice, şi de asemenea va fi pregătit ca până în 2030 să fie un constructor care produce numai vehicule electrice. Cu toate acestea, grupul german nu a oferit un termen limită ferm de la care va înceta să mai comercializeze autoturisme echipate cu motoare pe combustie internă.

Unii constructori auto, precum Volvo Cars, s-au angajat ca până în 2030 să facă tranziţia completă la producţia de modele electrice în timp ce General Motors Co intenţionează să facă acelaşi lucru până în 2035.

“Trebuie să mutăm dezbaterea dincolo de când vom construi ultimul motor cu ardere internă, pentru că acest lucru nu este relevant. Întrebarea relevantă este cât de rapid pot să te apropii de 100% electric şi aceasta este întrebarea pe care ne concentrăm noi”, a spus directorul general de la Daimler, Ola Kallenius.

Conform planurilor Daimler, în 2025 compania se aşteaptă ca automobilele electrice şi cele hibride să fie responsabile pentru jumătate din vânzările sale, mai devreme decât prognozele anterioare conform cărora acest lucru urma să se întâmple în 2030.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: