Ford vrea să devină al doilea producător mondial de mașini electrice, cu o producție de 600.000 de unități

Ford Sursa foto: Pexels

Ford Motor anticipează că va deveni al doilea mare producător de vehicule electrice în doi ani, cu o capacitate de producţie anuală de 600.000 de unităţi, a declarat vineri un director al grupului american, transmite Reuters, citat de News.ro.

Optimismul producătorului de automobile provine din creşterea cererii pentru noul său vehicul electric, pickup-ul Ford F-150 Lightning, cu rezervări care se apropie de 200.000, a declarat Lisa Drake, director pentru operaţiuni al Ford America de Nord.

Reuters a relatat miercuri că Ford ar putea concura cu Stellantis pentru locul al treilea în cursa de producţie a vehiculelor electrice până în 2025, în urma Tesla şi a grupului Volkswagen, pe baza prognozelor de producţie furnizate.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Vorbind la o conferinţă cu investitorii, Drake a spus că Ford lucrează pentru a integra pe verticală mai multe componente destinate vehiculelor electrice, inclusiv sisteme electronice, la fabricile existente care construiesc piese pentru vehicule cu combustie internă – o abordare modernă a muncii de pionierat a fondatorului Henry Ford în construirea multora dintre componente.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

”Nu am folosit ”integrarea verticală în această industrie de mult timp”, a spus Drake, dar ”o veţi observa mult mai mult”, pe măsură ce Ford şi alţi producători auto fac trecerea de la vehiculele cu combustie internă la cele electrice.

Ea a spus că Ford lucrează cu cinci furnizori mondiali de baterii pentru a produce şi a ajuta la dezvoltarea celulelor de baterii pentru viitoarele sale vehicule electrice, cu scopul de a construi o capacitate de producţie de 240 de gigawaţi-oră la nivel global, până în 2030.

Aceşti furnizori includ SK On, LG Energy Solution, CATL, BYD  şi Panasonic.

Ford se aşteaptă să reducă costul bateriei pentru vehicule electrice la 80 de dolari pe kilowatt-oră la nivelul pachetului ”cu mult înainte de sfârşitul deceniului”, a spus Drake.