Google implementează facilități noi de cumpărături: Produsele aflate la reducere vor fi scoase în evidenţă

internet-laptop-google-calculator-birou-office-pexels pexels.com

Google va implementa noi facilităţi de shopping în paginile motorului de căutare, unde produsele aflate la reducere vor fi scoase în evidenţă, informează News.ro.

Motorul de căutare Google continuă să se extindă în zona de shopping, chiar dacă riscă să se îndepărteze de scopul său iniţial, şi urmează să lanseze mai multe funcţii în acest sens.

În primul rând, când utilizatorul caută un produs, Google va presupune că acesta vrea să-l cumpere şi va afişa produsele aflate la reduceri în magazinele online. Google va include şi cupoanele de reducere, pe care utilizatorul le poate copia şi apoi folosi înainte să plătească pentru a obţine reducerea.

Analize Economedia

MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta

Produsele aflate la reducere vor purta eticheta “Special Offer” în Google, pentru a fi scoase în evidenţă. Această facilitate va fi disponibilă atât în browser-ele mobile, cât şi în cele pentru desktop.

În al doilea rând, Google va avea un comparator de oferte, în care acestea vor fi afişate una lângă alta pentru a putea fi observate mai uşor diferenţele. Această facilitate va fi lansată la început doar pentru telefoanele mobile.

În fine, istoricul preţurilor va fi vizibil şi în pagina principală a motorului de căutare. Disponibil până acum doar în secţiunea Shopping, acesta are rolul de arăta evoluţia preţurilor, pentru a ajuta utilizatorul să decidă dacă preţul este într-adevăr bun sau este mai bine să aştepte scăderea acestuia.

Toate aceste noutăţi vor deveni vizibile în cursul următoarelor săptămâni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: