Google va implementa noi facilităţi de shopping în paginile motorului de căutare, unde produsele aflate la reducere vor fi scoase în evidenţă, informează News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Motorul de căutare Google continuă să se extindă în zona de shopping, chiar dacă riscă să se îndepărteze de scopul său iniţial, şi urmează să lanseze mai multe funcţii în acest sens.

În primul rând, când utilizatorul caută un produs, Google va presupune că acesta vrea să-l cumpere şi va afişa produsele aflate la reduceri în magazinele online. Google va include şi cupoanele de reducere, pe care utilizatorul le poate copia şi apoi folosi înainte să plătească pentru a obţine reducerea.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Produsele aflate la reducere vor purta eticheta “Special Offer” în Google, pentru a fi scoase în evidenţă. Această facilitate va fi disponibilă atât în browser-ele mobile, cât şi în cele pentru desktop.

În al doilea rând, Google va avea un comparator de oferte, în care acestea vor fi afişate una lângă alta pentru a putea fi observate mai uşor diferenţele. Această facilitate va fi lansată la început doar pentru telefoanele mobile.

În fine, istoricul preţurilor va fi vizibil şi în pagina principală a motorului de căutare. Disponibil până acum doar în secţiunea Shopping, acesta are rolul de arăta evoluţia preţurilor, pentru a ajuta utilizatorul să decidă dacă preţul este într-adevăr bun sau este mai bine să aştepte scăderea acestuia.

Toate aceste noutăţi vor deveni vizibile în cursul următoarelor săptămâni.