În ultima zi din mai, Hidroelectrica a început să emită facturile pentru decembrie/ Compania spune că aplicațiile pentru clienți sunt în teste și va ajunge cu facturile la zi în două-trei luni

hidroelectrica sigla

Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din țară, a început să trimită miercuri 31 mai 2023 facturile pe luna decembrie 2022.

Emiterea facturilor precedente, pe luna noiembrie 2022, a început pe 5 mai 2023. 

Asta după ce în luna aprilie a emis facturile pe lunile septembrie 2022, începând cu 11 aprilie, și octombrie 2022, începând cu 22 aprilie.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Facturile continuă să vină pe mail cu următorul mesaj: „Din motive tehnice, “Sold la data emiterii facturii” este actualizat numai până la data de 30.11.2022, dată până la care au fost procesate încasările.”

Scadența pentru facturile emise acum este 17 iulie 2023. 

În urmă cu aproape două săptămâni, joi 18 mai 2023, Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica a declarat pentru Hotnews.ro că “Hidroelectrica va începe să emită de săptămâna viitoare facturile pe luna decembrie, iar aplicația de plăți pe mobil pentru clienți este în teste și ar trebui să fie disponibilă gratuit pentru Android și iOS în acest an”.

Termenul de emitere a facturilor nu a fost, însă, respectat, iar despre aplicație, reprezentanții Hidroelectrica vorbesc încă de la începutul anului.

Iar în luna martie, a apărut și un anunț pe pagina de Facebook a Hidroelectrica în care spunea că „aplicațiile destinate clienților noștri vor fi disponibile în curând pentru sistemele iOS și Android. Acestea sunt în curs de dezvoltare și momentan lucrăm la sincronizarea acestora cu bazele de date, urmând să parcurgem pe rând etapele de testare și lansare efectivă. Sincronizarea aplicațiilor cu sistemul informatic se va va realiza după probarea funcționării conforme a noilor softuri.”

Reprezentanții companiei au mai anunțat și la începutul lunii ianuarie că lucrează și la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să plătească facturile.

„Există două variante pentru transmis facturile, prezentate clienților la contractare: pe mail și prin poștă. Majoritatea sunt trimise pe mail. Începem emiterea facturilor pe decembrie de săptămâna viitoare. În două luni-trei o să fim la zi.”, a mai spus în urmă cu două săptămâni Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica.

Compania încearcă de mai multe luni să ajungă la zi cu emiterea facturilor, iar din cauza întârzierilor a fost și sancționată.

În luna martie, ANRE a amendat Hidroelectrica cu 400.000 de lei. Sancțiunea a fost aplicată inclusiv pentru neemiterea la timp a facturilor.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Eu am contract din iulie 2022 și nu am primit nicio factura. Am aflat ca suntem mai mulți în aceasta situație…

    • Mai multi, dar nu toti.
      Eu am primit facturi pentru iulie-decembrie 2022.
      Motivele facturarii neuniforme sint secrete, nimeni nu stie de ce unii clienti nu primesc facturi, in timp ce altii (majoritatea ?) primesc facturi emise in 2023 pentru 2022.

  2. Eu,am contract din kun august 2022 și nu am primit nici o factură,în timp ce prieteni ai mei au contrct din luna sept.2022 și au primit facturile pe luna octombrie.

    • Nu exista reguli si nici transparenta. Eu am primit facturi pentru februarie-decembrie 2022 (in 2022 pentru februarie-iunie, in 2023 pentru iulie-decembrie)

    • Nu am primit factura de 1 (UN) an. In ultimele 6 luni am făcut 4 sesizări prin email și 3 telefonic. Nu înțeleg cum se facturează decembrie 2022.

      • S-a facturat si decembrie, dar nu pentru toti clientii. Sesizarile telefonice sint absolut inutile, la email nu se raspunde deloc sau se raspunde cu generalitati tot inutile.
        Nu stiu daca sesizari repetate lunar la ANRE ar avea efect.
        (https://spv.anre.ro/depune-petitie/)
        Altfel depuneti intr-un depozit bancar aproximativ 0,8 lei/kWh consumat si nefacturat

  3. Eu sunt client al Hidroelectrica din luna august 2022 și nu am primit nicio factura pana în prezent !

    • Cu toate ca au spus ca orice client va putea ști sa citească o factura , aceasta este din ce în ce mai greu de înțeles și te plimba în cifre de la un index la altul , de la o valoare la alta de nu mai ști nimic din factura, decât valoarea ei. Vai de noi cu așa hoți și penali. Îți baga mana în buzunar fără acordul tău.

      • Si prostia si ignoranta se platesc.
        Din februarie 2022 si pina acum, HE nu si-a bagat niciodata mina in buzunar fara acordul meu in facturile emise pentru perioada februarie-decembrie 2022.
        Dar spre deosebire de dv. si multi altii, eu m-am straduit si m-am antrenat intens sa inteleg facturile si de la fostii furnizori ENEL si E.ON, iar acum la HE nu mai probleme, dupa ce am inteles corect si jongleria cu estimarea consumului pentru perioada dintre ziua autocitirii contorului si ultima zi a lunii calendaristice.

    • Eu si altii am primit facturi pentru perioada februarie-decembrie 2022.
      (https://forum.softpedia.com/topic/1200661-hidroelectrica-casnic-pareri-sugestii-reclamatii/page__st__140229
      Nu stiu din ce motive o parte din clienti nu au primit facturi. Presupun ca e o problema tehnica, legata de evidenta consumului la OD (operatorul de distributie). In cazul meu, pentru E-Distributie (unde am acces online la istoricul de index/consum) facturarea a mers relativ bine (cu intirzieri general valabile) si a ajuns la luna decembrie. Dar pentru Delgaz Grid, fara acces la istoric index/consum , facturarea a mers mult mai greu, cu reclamatii repetate pentru intirzieri si greseli in facturi.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.