Legenda Lancia Delta Integrale revine în raliuri ca mașină electrică

lancia Sursa foto: BM youtube

Celebra Lancia Delta Integrale se întoarce ca mașină electrică în Campionatul Mondial de Rallycross WRX. Echipa GCK a pilotului francez de rallycross și cascador Guerlain Chicherit a dezvoltat o Lancia Delta Evo-e și intenționează să înscrie mașina în WRX în 2022.

Motorsport.com scrie că cel puțin cu sistemul de acționare electric, nu a fost nevoie de multă muncă de dezvoltare: în WRX (World Rallycross), este utilizată o unitate de propulsie cu o putere de 500 kW, care este furnizată de Kreisel Electric.

Faptul că echipa GCK s-a decis atunci asupra unui vehicul care în prezent nici măcar nu este disponibil pentru cumpărare se datorează istoricului de raliuri al Delta Integrale. Cu acest vehicul – la acea vreme încă cu motor cu ardere internă – Lancia a câștigat de cinci ori titlul producătorilor și trei titluri de șoferi în Campionatul Mondial de Raliuri între 1988 și 1992.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Este mașina de raliu prin excelență – fără îndoială cea mai incredibilă a epocii sale – și una care rămâne extrem de populară până în prezent”, spune fondatorul echipei Guerlain Chicherit în anunțul FIA. „Formatul de cursă se pretează perfect pentru a oferi unul dintre cele mai palpitante spectacole sportive cu mașini electrice de până acum și am ales Lancia Delta Integrale pentru că este un vehicul care ne-a făcut pe toți să visăm.”

Deoarece acesta este un proiect GCK, Delta Integrale pentru WRX nu este un precursor oficial al unui model oficial Lancia. Un astfel de vehicul fusese anunțat de CEO-ul Lancia, Luca Napolitano, în octombrie. „Se va întoarce și va fi o adevărată Delta – o mașină interesantă, un manifest al progresului și tehnologiei și, evident, va fi electrică”, a spus Napolitano într-un interviu. Media a speculat ulterior că mașina compactă ar putea fi bazată pe platforma medie STLA a grupului Stellantis. Această platformă permite tracțiuni față, spate și integrale, precum și autonomie pe distanțe de până la 700 de kilometri.

În urmă cu exact un an, GCK Motorsport a anunțat și o mașină electrică de curse pentru Raliul Dakar. Nu a existat nicio actualizare pentru vehiculul numit e-Blast 1 când a fost anunțat Delta Integrale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: