Microsoft se pregăteşte să afişeze reclame printre răspunsurile date de noului chatbot bazat pe AI al companiei, deşi încă nu a lansat încă versiunea finală a acestuia, relatează News.ro.
La fel cum s-a grăbit să lanseze chatbot-ul Bing şi să integreze funcţii similare în cât mai multe dintre produsele companiei, Microsoft se grăbeşte să introducă şi reclame în chat-uri.
Informaţia vine de la Yusuf Mehdi, unul dintre vicepreşedinţii companiei, care a scris pe blog-ul Bing o postare în care anunţă că Microsoft experimentează deja plasarea reclamelor printre răspunsurile oferite de chatbot.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Aparent, Microsoft a început să evalueze această oportunitate încă din luna februarie, când a iniţiat primele discuţii cu agenţiile de publicitate.
Nu se cunoaşte deocamdată nici formatul exact, nici volumul de reclame pe care Microsoft intenţionează să-l strecoare în chatbot-ul Bing. Cel mai probabil, va începe cu un număr mai mic de reclame, urmând să-l crească în timp.
În schimb, Microsoft se laudă deja că va împărţi veniturile generate de reclame cu partenerii care-i pun la dispoziţie conţinutul pe baza căruia sunt generate răspunsuri, însă nu oferă deocamdată detalii.
Reclamele din chatboţi ar putea fi o nouă bilă neagră pentru AI-ul generativ, care şi aşa, de multe ori, oferă informaţii incorecte sau complet inventate. Afişarea reclamelor printre răspunsuri pe care oricum utilizatorii nu sunt siguri că se pot baza, ar putea crea un deficit şi mai mare de încredere.