Vânzările de benzină ale MOL în România au fost mai mari cu 4,7% în primul trimestru al acestui an decât în perioada similară a anului trecut, potrivit datelor anunțate de companie și publicate de Agerpres. În valoare absolută, vânzările de benzină au ajuns la 38.000 de tone. Totodată, la motorină, creşterea a fost de 3,1%, până la 132.000 de tone.
MOL România este o subsidiară a MOL Group şi deţine un număr de 243 de staţii, două depozite de carburanţi (la Giurgiu şi Tileagd) şi un terminal LPG la Tileagd. Grupul MOL şi-a anunţat astăzi rezultatele financiare pentru T1 2021. Grupul a înregistrat un rezultat operaţional CCS EBITDA de 664 milioane dolari în T1 2021, cu 7% mai mult faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, în pofida celui de-al treilea val al pandemiei de Covid-19 şi a restricţiilor de călătorie şi carantinei impuse în Europa Centrală şi de Est.
Preţurile solide ale petrolului şi gazelor, marja record din petrochimie şi buna performanţă a segmentului Consumer Services au contribuit la aceste rezultate, explică reprezentanţii companiei petroliere. Grupul MOL a generat un flux de numerar liber simplificat de 383 milioane dolari, cu 17% mai mare decât acum un an. “Am obţinut un rezultat EBITDA de peste 660 milioane USD în T1 2021, o mare realizare ţinând cont de situaţia pandemică din ultimele luni”, a spus Zsolt Hernadi, CEO şi Chairman al MOL. Vaccinarea şi relaxarea treptată a restricţiilor în regiunea noastră ne dau motive să fim optimişti, a adăugat el.
Grupul MOL este o companie internaţională de petrol şi gaze, cu operaţiuni în peste 40 de ţări şi 25.000 de angajaţi în întreaga lume. Activităţile de producţie se desfăşoară în nouă ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul controlează trei rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia.
Compania are o reţea formată din aproximativ 1.933 de staţii de servicii în zece ţări din Europa Centrală şi de Est.