Portul Constanța : lucrările pentru reparațiile celor 35 de linii de tren au depășit 40 %. Arcada și Wiebe au adus ultimele 650 de tone de șină nouă

portul constanta, nave, comert maritim Sursa foto: Info Sud-Est/ Imago Studio

Lucrările pentru reparațiile celor 35 de linii de tren din Portul Constanța (cuprinse în prioritatea I) au depășit 40 %, la aproape două luni după ce firmele Arcada și Wiebe România au început refacerea șinelor, a transmis luni, CFR Infrastructură. În Portul Constanța sunt 99 de linii de tren din care 35 de linii în prioritatea I cu o lungime de aproape 14 kilometri, în timp ce pentru restul de 64 de linii, din prioritatea II, tot Arcada și Wiebe au depus oferte pentru reparații pe o lungime de 30 de kilometri. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu spunea în aprilie că, în Portul Constanța, capacitatea de operare este de doar 30-40 % din cauza infrastructurii vechi și a liniilor de tren blocate cu vagoane CFR Marfă. Pentru rezolvarea problemelor, Guvernul a aprobat un Memorandum care permite investiții de 200 de milioane de lei în infrastructura feroviară din Portul Constanța.

Șina este importată din Austria, iar din România sunt aduse aparate de cale, traversele din beton și piatra spartă, precizează CFR Infrastructură :

,,PORTUL CONSTANȚA – ultimele 650 de tone de șină nouă au ajuns în Portul Constanța!!! Ultimul transport de șină nouă, pentru finalizarea lucrărilor incluse în PRIORITATEA I (2 LOTURI) – 35 de linii (13,398 km) și 75 de aparate de cale – a ajuns în Portul Constanța!  Au mai rămas 95 de zile! Stadiul de execuție al lucrărilor, pe ambele loturi, depășește 40%, după 54 de zile de la emiterea Ordinului de începere!
2 LOTURI – 35 de linii (13,398 km) și 75 de aparate de cale. Materialele de cale folosite, în cadrul lucrărilor, provin de la furnizori din ROMÂNIA și AUSTRIA.
aparate de cale: ROMÂNIA/BUZĂU
traverse din beton precomprimat (complet echipate): ROMÂNIA/BUZĂU
piatră spartă: ROMÂNIA/carierele din DOBROGEA
-șină tip S49: AUSTRIA” a transmis CFR Infrastructură.

În cadrul Priorității 1 au fost incluse 35 de linii, cu o lungime totală de 13,398 km, și 75 aparate de cale. Din cauza volumului mare de lucrări și având în vedere caracterul urgent al lucrărilor, pentru reducerea timpului de efectuare a reparațiilor, respectiv a termenului de redeschidere a liniilor, lucrările prevăzute la Prioritatea 1, au fost împărțite în două loturi:
⦁ Lotul 1 . lucrări pe 19 linii, totalizând 6.589 km și 32 aparate de cale;
⦁ Lotul 2: lucrări pe 16 linii, totalizând 6,809 km și 43 aparate de cale. Obiectivul prioritar al acestor lucrări este redeschiderea pentru circulație și manevră a unui număr de 35 de linii, închise în prezent din motive tehnice, și readucerea în regim normal de funcționare a unui număr de 75 aparate de cale.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: