Asocierea româno-bulgară Coni – Trace ar fi câștigat contractul pentru proiectarea și execuția Centurii Bușteni – Azuga, potrivit unor informații neoficiale publicate pe forumul Asociației Pro Infrastructură. Este un contract de 600 de milioane lei pe care Consiliul Județean Prahova l-a lansat în licitație în ianuarie 2023, iar ofertele au venit de la Asocierea Coni – Trace și Ozaltin.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Coni – Trace este asocierea de firme din România și Bulgaria care lucrează pe Autostrada Moldovei, lotul 2 (întârziat, Trace – lider de proiect), iar Ozaltin lucrează la modernizarea DN 6 Alexandria – Craiova, tronsonul Roșiori – Caracal. Coni – Trace a depus ofertă și pentru Centura Comarnic, dar contractul de 236 milioane lei a fost semnat cu asocierea Frasinul – Arthenis (detalii aici). Coni este o firmă de construcții din județul Prahova despre care presa locală a relatat că este abonată la contracte cu autoritățile.

Pe de altă parte, conform informațiilor oficiale din SEAP, Consiliul Județean Prahova a prelungit termenul de evaluare până la 7 iulie.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Centurile Comarnic și Bușteni, pasajele de la Sinaia și Predeal și modernizarea Drumului Județean pe Valea Doftanei Câmpina – Săcele sunt proiecte ale Companiei de Drumuri (CNAIR), Ministerului Dezvoltării (Compania de Investiții) și CJ Prahova pentru a rezolva problema blocajelor de pe DN 1 Valea Prahovei, în lipsa Autostrăzii Ploiești – Brașov.

Datele Tehnice:

Centura Bușteni – Azuga are o lungime totală de 9,434 kilometri, urmărește în principal cursul Văii Prahovei, similar DN 1 pornește din intersecția cu breteaua de descărcare a Autostrăzii A3 între Sinaia și Poiana Țapului și DN 1 la km 127 +600 m, are un traseu adiacent acestuia pe partea stângă, trece pe sub DN 1 la km 134 și calea ferată București – Brașov după care reintră pe DN 1 la km 136 arată expertiza tehnică din noiembrie 2022 pe care a consultat-o Economedia.

Memoriul tehnic pe care l-a realizat proiectantul Irimat propune 10 poduri peste râul Prahova, un pod peste pârâul Jepilor, câte două pasaje peste râul Prahova și Calea Ferată (Magistrala 300) și două subtraversări: strada Zamorei și DN 1 – CF București – Brașov. De asemenea, la km 9 al centurii, la Azuga, va fi realizat un semitunel. Viteza de proiectare a drumului, specific pentru clasa III și zona de munte este de 60 km/h.

Tunel pe sub DN 1 și Magistrala CFR București – Brașov

Tunelul care va fi construit pe sub DN 1 și Calea Ferată București – Brașov va avea o lungime totală de 90 de metri, arată propunerea tehnică:

Semitunel la intrare în Azuga 

Semitunelul de lângă stația CFR Azuga va avea o lungime totală de 200 de metri.