Trenurile noi de la Alstom : ARF și EGIS semnează contractul pentru supervizarea livrării și recepției celor 37 de rame electrice deja cumpărate

Trenuri Alstom ARF

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) va semna cu Egis contractul pentru supervizarea livrării și recepția celor 37 de trenuri noi de la Alstom. Egis a depus singura ofertă la licitația de 2,5 milioane de lei (detalii aici). Trenurile sunt produse la fabrica din Polonia, livrările încep în noiembrie, iar primul tren trebuie să intre în circulație la jumătatea lunii decembrie. Comisia Europeană a alocat deja 52 de milioane de Euro din Fondul de Dezvoltare pentru acest contract (detalii aici). Valoarea totală a proiectului este de 2.058.873.685,65 lei, finanțarea fiind distribuită după cum urmează: 257.456,992,17 lei – 85% contribuția Uniunii Europene, 45.433.586,82 lei – 15% contribuţia Guvernului României, 1.755.983.106,66 lei, cheltuieli neeligibile, inclusiv TVA, sumă finanțată prin Programul Transport (PT) 2021-2027.

,,Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că a desemnat societatea Asocierea EGIS ROMANIA S.A. (lider) – EGIS RAIL (asociat), drept câștigător al licitației pentru achiziția serviciilor de supervizare în cadrul contractului RE-IR 1. Astfel, după finalizarea propunerilor tehnice și financiare al unicului ofertant care a depus documentația de licitație și primirea avizului conform necondiționat de la Autoritatea Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), Comisia de evaluare a oficializat câștigarea licitației pentru achiziția serviciilor de supervizare în vederea implementării Contractului de achiziție nr. RUIC 257/25.03.2022 de furnizare a 37 de rame electrice interregionale noi (RE-IR) și achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații necesare funcționării respectivelor trenuri. Reamintim că valoarea totală estimată a contractului este 2.484.000 RON, iar durata acestuia este de 51 de luni. Printre sarcinile principale ale Supervizorului aferente contractului nr. RUIC 257/25.03.2022, încheiat între Autoritatea pentru Reformă Feroviară – în calitate de Beneficiar și Alstom Ferroviaria S.p.A. (cu Alstom Transport S.A. în calitate de subcontractant declarat) – în calitate de Furnizor, enumerăm:

– emiterea dispozițiilor legate de derularea Contractului, conform obligațiilor asumate, către Furnizor, în numele Autorității Contractante, numai cu avizul prealabil al acesteia;

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

– verificarea ritmului de îndeplinire a Graficului de livrare;

– participrea la efectuarea testelor si a procedurilor de recepție;

– verificarea facturilor emise de către Furnizor, în ceea ce privește realitatea livrărilor/ serviciilor facturate și conformitatea lor cu prevederile Contractului.

Finantarea proiectului va fi asigurată în cadrul Programului Transport (PT) pentru perioada 2021-2027, din fondurile alocate sectorului de transport feroviar, cofinanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat.” a transmis ARF.

Rutele pentru trenurile ALSTOM, de lung parcurs: 

București Nord – Constanța

București Nord – Brașov – Arad – Timișoara

București Nord – Brașov – Cluj

Brașov – Deda – Cluj

București Nord – Brașov

București Nord – Iași

București Nord – Suceava

București Nord – Galați

București Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria

București Nord – Craiova – Timișoara – Arad

Cluj – Timișoara

Cluj – Suceava – Iași.

„Reamintim că viteza maximă de rulare a ramelor electrice este 160 km/h, acestea fiind compuse din șase vagoane (două vagoane de capăt cu cabine de conducere și patru vagoane intermediare) și asigură 351 locuri pe scaune. Unitățile dispun de un sistem de semnalizare și siguranță ERTMS nivel 1 și 2, sistem național PZB90 și sunt prevăzute cu sisteme de climatizare, conexiune wi-fi, spații pentru bar/bistro și pentru călători cu dizabilități, precum și o zonă destinată distribuirii automate de bilete și aparate de compostat. Ramele electrice RE-IR vor conecta capitala cu principalele centre urbane ale țării, dar vor facilita și conexiunile inter-regionale, contribuind la asigurarea mobilității, scăderea timpilor de călătorie şi îmbunătățirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată”, a transmis ARF.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Pe când un articol în care să scrieți despre masacrul de la Electroputere, Arad, Balș, Caracal și prin care a trecut toată industria care producea ceea ce azi se cumpără cu grele șpăgi intrate in buzunarele leprelor politice.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.