McDonald’s France urmează să propună – începând de la 7 martie, pe o perioadă de „trei-patru săptămâni” – clienţilor în locul cartofilor prăjiţi morcovi, păstârnac şi sfeclă roşie prăjite, relatează Le Figaro, citat de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Schimbarea, dezvăluită de Le Parisien, urmează să promovată printr-o campanie.

Aproximativ 1.500 de tone de morcovi, 1.000 de tone de sfeclă roşie şi 700 de tone de păstârnac urmează să fie livrate celor aproximativ 1.500 de restaurante McDonald’s din Franţa, în total peste 3.000 de tone le gume.

Aceste legume au fost selectate în octombrie în Hauts-de-France.

Pentru moment, este vorba despre o „înlocuire temporară, pe timpul acestei operaţiuni speciale”, în vederea testării în rândul consumatorilor.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Operaţiunea urmează să dureze „trei-patru săptămâni”, iar „totul va depinde de consum”.

Obiectivul mărcii de fast-food este să răspundă „noilor nevoi de consum” şi voinţei consumatorilor de „diversificare a alimentaţiei”.