Mașini Volkswagen Atlas, rechemate în service, din cauza unor posibile defecțiuni la sistemele legate de airbag-uri. proprietarii sunt sfătuiți să nu lase pe nimeni să călătorească pe scaunul din față

volkswagen suv Foto: Volkswagen

Proprietarii a 143.000 de vehicule Volkswagen Atlas rechemate în service nu ar trebui să lase oamenii să stea pe scaunele pasagerilor din faţă până când sistemele de detectare a ocupanţilor acestor vehicule nu sunt reparate, a declarat marţi Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) din SUA, transmite News.ro, citând Reuters.

Rechemarea acoperă vehiculele Atlas din modelul anilor 2018-2021 şi modelul Atlas Cross Sport din 2020 şi se referă la sistemele de detectare a ocupanţilor de pe scaunele pasagerului din faţă, care ar fi defecte.

Sistemul de detectare a pasagerului poate întâmpina o defecţiune a cablajului, care ar putea dezactiva airbagul pasagerului din faţă chiar şi atunci când scaunul este ocupat.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Un airbag dezactivat nu se va declanşa în cazul unui accident, crescând riscul de rănire a pasagerului de pe scaunul din faţă, a spus NHTSA.

Volkswagen a declarat că în prezent dezvoltă o soluţie, despre care se aşteaptă să fie gata probabil la sfârşitul lui 2023.

VW a introdus la sfârşitul lui 2020 un nou cablu, pentru a rezolva potenţialele probleme ale sistemului.

VW a spus că nu a avut cunoştinţă de niciun accident sau răni legate de rechemare.

Producătorii de automobile trebuie să aibă senzori care dezactivează airbagurile pasagerului din faţă, dacă simt prezenţa copiilor sau adulţilor de statură mică, pentru a preveni rănirea gravă sau uciderea acestora atunci când este declanşat un airbag, un eveniment care implică o anumită forţă.

Producătorul german de automobile a început să investigheze problema în august 2019.

Într-o întâlnire din 2021, VW a spus că ”analiza datelor de pe teren indică faptul că defecţiunea este foarte sporadică, iar lampa de avertizare se aprinde imediat după defecţiune”, potrivit unui rezumat depus la NHTSA.

În februarie, agenţia de siguranţă auto a solicitat o întâlnire pentru a discuta performanţa pe teren a Sistemului de protecţie a pasagerilor vehiculelor Atlas, a spus VW.

Producătorul auto a avut o întâlnire cu NHTSA pe 23 martie, pentru a discuta decizia sa de retragere.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: