„Mașina devine un articol de lux, noi suntem alternativa la prețurile mari” / Care este strategia Dacia pentru a vinde mai multe mașini / Compania afirmă că e-combustibilii ar putea fi o cale de urmat

Dacia, masini dacia, Dacia, masini dacia,

Reglementarea europeană și inflația „măresc prețul mașinilor, care devin aproape bunuri de lux. O parte din piață deja nu mai există, e vorba de clienții care nu-şi mai pot cumpăra o mașină nouă. În acest context, Dacia devine din ce în ce mai mult o alternativă rezonabilă”, scrie publicația italiană La Republica, potrivit Agenției de presă Rador.

Xavier Martinet, directorul de vânzări și marketing al Dacia a făcut aceste afirmaţii la Chamonix (Franța), unde producătorul român de automobile al grupului Renault a fost main partner şi title partner al Dacia Utmb Mont-Blanc, cel mai prestigios eveniment de trail running din lume.

„După criza pandemică, situația pieței s-a schimbat”, explică Martinet: „Există o parte din clienți care nu mai pot cumpăra o mașină nouă, deoarece inflația afectează prețul vehiculelor, dar și, în cazul unui împrumut, costul banilor. Unii optează pentru o mașină folosită, alții îşi cumpără o mașină mai mică. Vedem astăzi că în Europa piața este în creștere față de anul trecut, însă rămâne cu 20 la sută mai mică decât nivelul din 2019. Aşadar, o parte din piață nu mai există, clienții nu-şi mai pot cumpăra o maşină nouă. O situaţie care pentru Dacia reprezintă o oportunitate de a vinde mai multe maşini, pentru că avem un preţ mai corect”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Există însă și un alt factor care afectează prețul „din ce în ce mai mare” al mașinilor noi: „regulamentul european”, explică managerul Renault Group. „S-ar putea ca pentru Dacia să fie o oportunitate, deoarece sunt din ce în ce mai mulți oameni care nu pot sau nu vor să cumpere o mașină din segmentul B cu 25 de mii de euro sau o mașină din segmentul C cu 30-35 de mii”.

Dacia, între timp, priveşte deja la provocările viitorului. „Dezbaterea – subliniază Martinet – nu este dacă suntem sau nu în favoarea mașinii electrice, ci dacă suntem pentru sau împotriva faptului că mașina electrică devine singura tehnologie acceptată până în 2035. Credem că există și alte tehnologii. Germania s-a deschis către e-combustibili, un subiect interesant care poate fi o cale de urmat pentru marca Dacia. O vom face cu Dakar, unde ne-am anunțat participarea cu un vehicul e-fuel.Vom vedea ce înseamnă asta: vor fi necesare atât oportunități tehnice, cât și economice, pentru că este nevoie de o soluție de masă care să aibă un preț rezonabil”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: