Microsoft a finalizat achiziţia de 69 de miliarde de dolari a dezvoltatorului de jocuri video Activision Blizzard

activision blizzard Foto: Activision Blizzard, Facebook

Microsoft a finalizat achiziţia de 69 de miliarde de dolari a dezvoltatorului de jocuri video Activision Blizzard, potrivit unui document depus vineri de companiei la autorităţile de reglementare, transmite CNBC, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Aceasta este cea mai mare preluare făcută de Microsoftîin istoria sa de 48 de ani şi vine după ce compania a eliminat îngrijorările cu privire la concurenţă ale autorităţilor de reglementare din Regatul Unit şi din Europa şi a obţinut o hotărâre favorabilă din partea unui judecător de district din SUA.

Autoritatea pentru Concurenţă şi Pieţe din Regatul Unit a dat vineri aprobarea pentru acest acord, deschizând calea pentru finalizarea sa.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Acordul, anunţat în ianuarie 2022, oferă Microsoft un portofoliu consistent de francize de jocuri video, inclusiv Call of Duty, Crash Bandicoot, Diablo, Overwatch, StarCraft, Tony Hawk Pro Skater şi Warcraft.

Dezvoltatorul de jocuri a generat venituri de 7,5 miliarde de dolari în ultimul său an fiscal, o mică parte din vânzările de 212 miliarde de dolari înregistrate de Microsoft.

”Astăzi începem munca pentru a aduce îndrăgitele francize Activision, Blizzard şi King pe Game Pass şi pe alte platforme. Vom împărtăşi mai multe despre când vă puteţi aştepta să vă jucaţi în lunile următoare”, a spus CEO-ul Microsoft Gaming, Phil Spencer, într-o postare pe blog.

CEO-ul Activision Blizzard, Bobby Kotick, va rămâne CEO până la sfârşitul anului. CEO-ul Microsoft, Satya Nadella, care a preluat conducerea în 2014, îşi propune să diversifice afacerile companiei dincolo de domeniile sale de bază, cum ar fi sistemele de operare şi software-ul de productivitate.

Activision a fost atât un partener al Microsoft, cât şi un concurent. Este una dintre puţinele companii mari care lansează jocuri populare care pot costa sute de milioane de dolari.