Atenție la ce cumpărați! O companie australiană a fost amendată pentru că susținea că hainele produse elimină şi opresc răspândirea COVID-19

telefon mobil, apel, conversatie Sursa foto: Pexels

O companie australiană de îmbrăcăminte sport a fost amendată cu 5 milioane de dolari australieni (2,6 milioane de lire sterline) pentru că a susţinut că hainele produse elimină şi opresc răspândirea Covid-19, informează BBC, citat de News.ro.

Lorna Jane a promovat mesajul fals că hainele sale folosesc „o tehnologie revoluţionară” numită LJ Sheild pentru a preveni „transferul tuturor patogenilor”.

Un judecător însă a decis că afirmaţia firmei a fost „abuzivă şi potenţial periculoasă”. Lorna Jane a transmis că a acceptat hotărârea Curţii.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Compania a susţinut că a fost înşelată de propriul furnizor. „Un furnizor de încredere ne-a vândut un produs care nu a fost aşa cum a fost promis”, a spus directorul executiv Bill Clarkson. „Ne-au făcut să credem că tehnologia din spatele LJ Shield era vândută în alte părţi din Australia, SUA, China şi Taiwan şi că era atât anti-bacteriană şi anti-virală. Am crezut că oferim un beneficiu clienţilor noştri”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Procesul a fost deschis de Australian Competition & Consumer Commission (ACCC) după ce Lorna Jane a început să promoveze hainele în luna iulie a anului trecut.

Curtea a amendat compania „pentru reprezentări false şi înşelătoare şi comportament de natură să inducă în eroare publicul”.

Compania a recunoscut că fondatoare sa, Lorna Jane Clarkson, care este şi CCO, a autorizat şi aprobat materialele promoţionale pentru hainele LJ Shield şi a făcut personal mai multe declaraţii false în comunicate de presă şi într-un videoclip publicat pe Instragram.

Lorna Jane are magazine în Australia, Noua Zeelandă, SUA şi Singapore. I-a fost ordonat de judecător să publice note prin care să corecteze cele susţinute până acum. Compania nu are nici permisiunea de a mai face, în următorii trei ani, vreo afirmaţie anti-virus legat de hainele sale, decât dacă are baze întemeiate.

Săptămâna trecută, a fost amendată cu 40.000 de dolari australieni de Therapeutic Goods Administration pentru „publicitate ilegală” în legătură cu Covid.