Platforma germană de livrări de mâncare online Delivery Hero a anunţat luni închiderea a două din centrele sale globale de tehnologie din Turcia şi Taiwan, precum şi reducerea numărului de angajaţi la sediul central din Berlin, transmit DPA şi Reuters, citate de Agerpres.
Anul acesta, compania a renunţat la aproximativ 13% din angajaţii săi din Berlin şi de la divizia de servicii globale, se arată într-un comunicat al Delivery Hero.
Compania se concentrează pe profitabilitate, în timp ce îşi menţine ritmul de creştere, pe fondul reducerii încrederii investitorilor, după succesul din timpul pandemiei.
“Deşi credem că acesta este un pas necesar, în condiţiile în care afacerea intră în viitorul stadiu al maturităţii sale, nu înseamnă că-i vom lăsa să plece pe angajaţii care au avut contribuţii valoroase în timpul petrecut cu noi”, se arată în comunicatul Delivery Hero.
La 30 iunie 2023, Delivery Hero avea 47.208 de angajaţi, în scădere faţă de 51.118 de angajaţi la 31 decembrie 2022. La Berlin lucrează acum aproximativ 3.000 de persoane.
Asia este cea mai importantă dar şi cea mai dificilă regiune pentru Delivery Hero, care caută acum să-şi vândă subsidiara din sud-estul Asiei pentru a-şi îndeplini ţinta de profit.
În septembrie, compania anunţase că intenţionează să vândă marca sa Foodpanda în unele din ţările din regiune. Rezultatele Delivery Hero sunt în creştere în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, în timp ce Europa şi America de Sud au, comparativ, un rol minor.