Şeful Bosch estimează că electrificarea tuturor vehiculelor va dura 35 de ani

masini electrice, incarcatoare electrice Sursa Foto: CarVertical

Directorul general al grupului german de inginerie Bosch, Stefan Hartung, crede că va fi nevoie de vehicule echipate cu motoare pe combustie timp de cel puţin 35 de ani, până când va putea fi finalizată electrificarea transportului rutier, transmite DPA, conform News.ro.

Dacă întreaga producţie mondială anuală de 90 de milioane de vehicule rutiere ar fi convertită imediat, ar fi nevoie de 16 ani pentru a electrifica întreaga flotă mondială de 1,4 miliarde de vehicule, a subliniat Stefan Hartung într-un interviu publicat duminică pe portalul The Pioneer. Grupul german Bosch este un important furnizor pentru sectorul auto.

Însă, în realitate, motoare cu ardere internă vor continua să fie produse, iar acestea vor trebui să fie înlocuite ulterior. “Va fi nevoie de un interval dublu de timp, cel puţin 30 până la 35 de ani, pentru a electrifica toate automobilele din întreaga lume”, a spus Hartung.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Directorul general de la Bosch a adăugat că, în cele din urmă, anumite categorii de vehicule nu vor putea fi electrificate iar tehnologia motoarelor pe combustie va trebui să fie produsă în continuare în Germania. “Nu poţi forţa clienţii din afara Europei să nu o utilizeze”, a spus Hartung. Acesta a subliniat că inovaţiile de care este nevoie nu există încă, dând drept exemplu vehiculele agricole. O combină agricolă trebuie să opereze până la 12 ore pe zi, şi consumă 250 până la 300 de kilowaţi pe oră. “Având în vedere bateriile care ar fi necesare pentru o astfel de performanţă, cel mai probabil vehiculul ar intra în pământ”, a spus Hartung.

Cu toate acestea, Hartung a dezminţit ideea că Uniunea Europeană s-a mişcat mult prea rapid atunci când a stabilit o ţintă pentru renunţarea la automobilele echipat cu motoare cu combustie. “Cu privire la obiectivele climatice, a fost important în primul rând să fie stabilită o ţintă”, a spus Hartung.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, prezent de 30 de ani şi în România, prin şase entităţi unde lucrau, la 31 decembrie 2022, aproximativ 9.830 de angajaţi. În plus, în Bucureşti, se află şi o filială a BSH Hausgerate GmbH, activă pe piaţa aparatelor electrocasnice.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: