Cursă între Netflix și Disney+ pentru a-și lansa versiunile cu reclame

netflix pe un televizor sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Viitoarele versiuni cu reclame ale Netflix şi Disney+ nu sunt doar despre atragerea abonaţilor, şi o cursă pentru banii din publicitate, notează News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Sursele Variety susţin că Netflix se grăbeşte să-şi lanseze versiunea cu reclame. Pentru a fi disponibilă înaintea celei pe care o va oferi Disney+, Netflix ar vrea să aibă lansarea pe 1 noiembrie.

Disney+ a anunţat deja că va lansa versiunea cu reclame pe 8 decembrie în Statele Unite. Aceasta va costa 8 dolari pe lună şi se va numi Disney+ Basic. 8 dolari pe lună costa versiunea Premium înainte de scumpire.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Conform aceloraşi surse, la 1 noiembrie, versiunea Netflix cu reclame ar urma să fie lansată simultan în  Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Franţa şi Germania.

Netflix ar fi cerut firmelor de publicitate să înceapă licitaţiile pentru reclamele pe viitorul serviciu de la 65 de dolari pe mia de afişării, ceea ce este mult peste CPM-ul practicat în această industrie, de sub 20 de dolari.

De asemena, Netflix ar vrea de la agenţiile de publicitate un angajament pentru cheltuirea a cel puţin 10 milioane de dolari pe an. Ultima data pentru cumpărarea reclamelor ar fi 30 septembrie.

Compania americană se aşteaptă să aibă în jur de 500.000 de clienţi până la finele acestui an, susţin aceleaşi surse.

Netflix nu ar fi luat până acum o decizie finală privind preţul planurilor cu reclame, însă, se speculează că acesta va fi undeva între 7 şi 9 dolari. Reclamele vor fi afişate la începutul filmelor. În cazul serialelor, vor fi 4 minute de reclame pe oră.