Autostrada Transilvania : ,,Precon” angajează ingineri și șef de șantier pentru lotul Biharia-Chiribiș, dar așteaptă înscrierile la adresa ,,Selina”

Autostrada Transilvania Selina Angajări

Încă o dovadă (dacă mai era vreun dubiu) că Ministerul Transporturilor a semnat contractul pentru proiectarea și execuția lotului Biharia-Chiribiș de pe Autostrada Transilvania cu Selina, constructor căruia i-a reziliat contractul în 2022.

Oficial, CNAIR a semnat pe 15 martie contractul pentru lotul Chiribiș-Biharia (29 km.) cu Asocierea Precon-Citadina, dar pe 20 și 21 martie, Selina lansează sesiunile de angajare pentru acest lot de autostradă. Contractul a fost semnat cu Asocierea Precon Transilvania (Lider) Citadina 98 pentru o ofertă de aproape 800 milioane lei, dublu față de contractul reziliat în 2022 cu Selina. Spre deosebire de lotul vecin (Suplacu de Barcău-Chiribiș executat aproape jumătate de Bechtel) pe secțiunea Precon/Selina lucrările se reiau, practic de la început.

,,Hai să continuăm construcția autostrăzii Transilvania cu lotul 3C2 Chiribiș – Biharia. Ești pregătit să ni te alături?

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
Căutăm:
– Inginer asigurarea calității
– Șef de șantier lucrări de drum
– Șef de șantier lucrări de poduri
– Specialist în domeniul protecției mediului – cu licență
– Ingineri CFDP
 Aplică acum: resurseumane@selina.ro” – SELINA

Secretarul de stat Ionel Scrioșteanu care nu e chiar la prima ,,abatere” (vezi aici cronologia rușinii de pe A0) a transmis : ,,sperăm că acest contract să fie ultimul semnat pentru acest tronson, iar antreprenorul să reușească să ducă lucrările până la final. “. Nici nu este de mirare anunțul cu o doză de rezervă din partea oficialului având în vedere istoria contractului și mai ales războiul declarațiilor de la distanță între Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu și patronul din umbră al constructorului Precon, Beniamin Rus (recunoscut chiar de șeful Transporturilor). Totuși, dincolo de controversa contractului și litigiile din instanță încă nerezolvate, CNAIR nu a mai tărăgănat atribuirea și a semnat contractul, conform deciziei CNSC.

Cine sunt constructorii Precon și Citadina (din acte)

Contractul a fost semnat cu Asocierea Precon Transilvania (Lider) Citadina 98 pentru o ofertă de aproape 800 milioane lei, dublu față de contractul reziliat în 2022 cu Selina. Spre deosebire de lotul vecin (Suplacu de Barcău-Chiribiș executat aproape jumătate de Bechtel) pe secțiunea Precon lucrările se reiau, practic de la început. Asocierea este la primul contract de autostradă (Selina a executat lotul Biharia -Borș II de 5 km. în 2020).

Precon Transilvania cu sediul în Oradea a fost înființată în 2019, obiectul de activitate descris este ,,construcții drumuri și autostrăzi”, a avut o cifră de afaceri de 33 milioane lei în 2022 și a raportat aproape 100 de angajați, conform termene.ro.

Conform datelor din SEAP, administrator/reprezentant legal este EUGEN-IOAN HUDRICIU, iar categoria este ,,constructor mic”.

Citadina 98 constructor ,,mare ” din Galați, companie înființată în 1992, în domeniul construcții autostrăzi și drumuri, a raportat 300 de angajați și 200 de milioane lei, cifră de afaceri în 2022, potrivit termene.ro.

În SEAP, reprezentantul legal este DINU CONSTANTIN MINZAT.

 

CNAIR a semnat cu constructorul Precon contractul pentru proiectarea și execuția lotului Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania (A 3), a transmis directorul general, Cristian Pistol. Interesant este că, în comunicatul de presă, CNAIR transmite că semnarea s-a făcut după decizia Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), iar tocmai Precon a cerut la CNSC să nu se mai tărăgăneze semnarea contractului după cum Economedia a explicat aici.

Durata contractului este de 24 de luni, cu 6 luni alocate etapei de proiectare și 18 pentru execuție : ,,Am semnat astăzi un nou contract pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a secțiunii de autostradă Chiribiș-Biharia, parte a Autostrăzii Transilvania ! Semnarea a fost posibilă doar după soluționarea contestațiilor de către CNSC. Asocierea PRECON TRANSILVANIA S.R.L. – CITADINA 98 S.A., are la dispoziție 6 luni pentru perioada de proiectare, 18 luni pentru execuție și 785,215 milioane de lei (fără TVA), asigurați prin Programul Transport (PT), pentru finalizarea lucrărilor.Pe traseul acestei secțiuni de autostradă cu o lungime de 28,55 km vor fi construite inclusiv 7 poduri și 11 pasaje. Contractele anterioare pentru construcția acestei secțiuni de autostradă au fost reziliate de mai multe ori pâna acum, din cauza incapacității constructorilor de a finaliza lucrările.” -Cristian Pistol.
La vest, lotul Chiribiș-Biharia se continuă cu cei 5,5 km. dați în trafic în 2020 între Biharia și Borș II, iar la Est, spre Cluj, Constructorul Erbașu a început vineri, 15 martie 2024 etapa de proiectare pentru lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș (26 km.)

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Tare mi-e frica ca vom astepta încă 20 de ani sa fie gata, probabil cel mai simplu traseu de autostrada. Totul la câmpie.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.