Studiu: 45% dintre cumpărătorii online europeni au raportat că au primit o livrare deteriorată în ultimul an

cumparaturi colet livrare (2)

Aproape jumătate (45%) dintre cumpărătorii online europeni au raportat că au primit o livrare deteriorată în ultimul an, ceea ce a dus la 377 de milioane de livrări cu defecte, arată un studiu de piață realizat de OnePoll.

Cei care au primit un articol deteriorat au declarat că articolul respectiv a costat în medie, 47,94 euro – ceea ce înseamnă o potențială valoare de 18,1 miliarde de euro pentru bunurile deteriorate trimise în fiecare an.

Consumatorii au mai puțină toleranță față de coletele deteriorate, iar creșterea costului vieții determină tot mai multe persoane să returneze articolele de valoare mai mică. Europenii au raportat că valoarea medie a unui articol deteriorat returnat a scăzut de la 26 euro anul trecut la 21,50 euro în acest an, ceea ce sugerează o creștere a numărului de retururi.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Problema este și mai gravă pentru companii și, în timp ce un număr tot mai mare de branduri iau în considerare taxarea retururilor, 43% dintre cumpărătorii europeni declară că se așteaptă la livrare și retururi gratuite.

Cercetarea a fost făcută pe 8.000 de adulți din UE (reprezentativi la nivel național) în perioada 7 noiembrie – 21 noiembrie 2022.