Studiu: 45% dintre cumpărătorii online europeni au raportat că au primit o livrare deteriorată în ultimul an

cumparaturi colet livrare (2)

Aproape jumătate (45%) dintre cumpărătorii online europeni au raportat că au primit o livrare deteriorată în ultimul an, ceea ce a dus la 377 de milioane de livrări cu defecte, arată un studiu de piață realizat de OnePoll.

Cei care au primit un articol deteriorat au declarat că articolul respectiv a costat în medie, 47,94 euro – ceea ce înseamnă o potențială valoare de 18,1 miliarde de euro pentru bunurile deteriorate trimise în fiecare an.

Consumatorii au mai puțină toleranță față de coletele deteriorate, iar creșterea costului vieții determină tot mai multe persoane să returneze articolele de valoare mai mică. Europenii au raportat că valoarea medie a unui articol deteriorat returnat a scăzut de la 26 euro anul trecut la 21,50 euro în acest an, ceea ce sugerează o creștere a numărului de retururi.

Problema este și mai gravă pentru companii și, în timp ce un număr tot mai mare de branduri iau în considerare taxarea retururilor, 43% dintre cumpărătorii europeni declară că se așteaptă la livrare și retururi gratuite.

Cercetarea a fost făcută pe 8.000 de adulți din UE (reprezentativi la nivel național) în perioada 7 noiembrie – 21 noiembrie 2022.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *