Twitter lansează un abonament dedicat companiilor

Twitter Sursă foto: Unsplash

Twitter anunţă Blue for Business, un abonament dedicat companiilor şi angajaţilor acestora, transmite News.ro.

În tot haosul stârnit după achiziţionarea companiei de Elon Musk, Twitter continuă să lucreze la monetizarea pe bază de abonamente, din care va face parte şi o subscripţie pe care Musk vrea să o vândă companiilor.

Numit Blue for Business, acest abonament va permite companiilor să se diferenţieze printr-o bifă specială şi o imagine de profil pătrată.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În plus, vor putea fi identificaţi în acest fel şi angajaţii companiilor. De exemplu, angajaţii Twitter vor avea în dreptul numelui de utilizator logo-ul companiei, cu pasărea albă pe fundal albastru.

Compania nu a oferit şi alte informaţii despre facilităţile şi modul în care Blue for Business va funcţiona sau cât va costa. Va fi, probabil, mai scump decât abonamentul deja lansat pentru utilizatorii individuali.

Blue for Business este în prezent testat cu un număr mic de companii şi urmează a fi lansat anul viitor.

Noul abonament extinde oferta de subscripţii a companiei şi face parte din strategia anunţată de la început de Elon Musk – scăderea dependenţei de reclame şi creşterea ponderii veniturilor din abonamente.