Producătorul auto Volkswagen nu se va alătura bătăliei reducerilor din China “cu orice preț”, spune unul dintre șefii companiei germane

Golf 8 Volkswagen Foto: Volkswagen

Volkswagen nu va participa la o bătălie a reducerilor în China “cu orice preț”, a declarat directorul operațional Ralf Brandstaetter într-un interviu publicat miercuri, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Constructorul auto german se află sub o presiune din ce în ce mai mare pe cea mai importantă piață a sa din partea producătorilor chinezi în plină ascensiune, care au mai mult succes cu mașinile electrice decât rivalii lor occidentali.

“Volkswagen se concentrează pe un model de afaceri sustenabil. În termeni concreți, acest lucru înseamnă că nu vom participa la bătălia reducerilor cu orice preț”, a declarat Brandstaetter într-un interviu pentru intranetul companiei.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

“Poziția noastră pe piață este suficient de puternică. Pentru noi, accentul este pus pe profitabilitate, nu pe volumul vânzărilor sau pe cota de piață”, a adăugat el.

Brandstaetter se așteaptă ca piața auto chineză să crească de la 22 de milioane de mașini vândute acum la nivel anual, până la 28-30 de milioane în 2030.

“Dacă vom atinge vânzări de peste 4 milioane de vehicule în acest mediu în 2030, cu o profitabilitate corespunzătoare, aceasta este o poziție cu care am putea foarte bine trăi”, a spus el.

Volkswagen aspiră să fie cel mai mare producător auto internațional din China, a spus el, adăugând că este irelevant dacă un alt producător național vinde mai mult decât el.

Producătorul chinez BYD a depășit Volkswagen, care a condus piața de acolo timp de decenii, ca principală marcă de autoturisme la începutul acestui an.